Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Trenger et program som hindrer PC'en i å gå i hvilemodus. Finnes det? Grunnen til at jeg trenger det er at torrent programmet mitt stopper når PC'en går i hvilemodus. Kan jeg forhindre dette på noen måte? Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva med aa skru av hvilemodus? Det ville jo vaert enkelt ikkesant... Husker ikke hvor det var man gjorde det i windows, sitter i linux naa og gidder ikke reboote bare for aa sjekke det. Men det skal vaere ganske enkelt. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 du trenger ikke noe program for det da. trykk høyre klikk på desktopen så properties så screen saver, så power så burde du klare og fixe resen hvis du fårt satt ikke klarer det når du har sett overalt på power så skriv mer da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Det burde jeg klart å finne ut selv Nå kan jeg laste ned masse kjekke ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå