John P. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt vanskelig å lage en god topic, men. Det jeg lurer på, er hvor lang tid det tar fra noen henter ut og betaler en postoppkravpakke, til disse pengene går inn på kontoen til personen som har solgt varen? Dette gjelder privat bruktkjøp(jeg er selger), hvor pakken blir sendt med Posten mot postoppkrav. -Burde ikke beløpet bli overført så snart vedkommende har hentet ut og betalt pakken? Eller kan det gå et par dager? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt vanskelig å lage en god topic, men. Det jeg lurer på, er hvor lang tid det tar fra noen henter ut og betaler en postoppkravpakke, til disse pengene går inn på kontoen til personen som har solgt varen? Dette gjelder privat bruktkjøp(jeg er selger), hvor pakken blir sendt med Posten mot postoppkrav. -Burde ikke beløpet bli overført så snart vedkommende har hentet ut og betalt pakken? Eller kan det gå et par dager? Det tar noen dager, akkurat som om du skulle betalt en vanlig giro på Posten. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har solgt en del i oppkrav går ofte en liten uke Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg spurte posten om det en gang. Da fikk jeg beskjed om at det tok som regel 3 virkedager. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for svar. Trodde det skjedde med en gang, nå som alt går elektronisk. Men men. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 I praksis skjer det nok med en gang fordi som du sier så går jo alt elektronisk... men Posten skal vel ha noen dager med float siden de liker penger så... Cobos Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tja har du konto i postbanken kommer de samme dag eller dagen etter , men har du kontoen i en annen bank går det noen dager , dette gjelder andre veien også , altså overføring/betaling i feks sparebank til postbank . Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tja har du konto i postbanken kommer de samme dag eller dagen etter Det går som vanlig girobetaling og denne tar ikke noe kortere tid om du har konto i postbanken Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Gammel tråd.. men. Har ventet i 6 dager nå (!) og enda er ikke pengene kommet inn på min konto. Smått utrolig å skulle bruke så lang tid på å overføre pengene. Pakken ble hentet sist onsdag med en verdi på 4000,- kr. ALDRI mer postoppkrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå