energys Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei! Sliter med kopiering av filer via blåtann på min k700i. Prøvde å koble meg til via pc, og kommer inn på telefonen og lyd mappen. Men jeg får kun kopiert ut av telefonen. Prøvde deretter og koble meg til fra mobilen, og kom inn på bluetoothexchange folderen på pcn der det ligger noe mp3. Jeg fikk valget "last ned" når jeg tryker på knappen kommer "laster ned" i displayet men ingen nedlastning skjer. Når jeg etter en stund trykker på avbryt, så henger telefonen seg. Noen her som har tips? mvh Thorvald Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hei . du åpner mappen du har musikken på , så åpner du mobil lyd-mappen. så "drar" du over sangen fra my shared folder/musikken ved å holde inne museknappen vettu. dra så sangen over til lyder i tlf mappa... dette er jo kjempe enkelt..... Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvilket program bruker du for å laste over MP3? Jeg får kontakt mellom pc og mobil mellom bluetooth-en, men vet ikke hva jeg skal gjøre etter det... Edit: Nevermind Fant ut at jeg gjorde det på C:\Documents and Settings\Fredrik\My Documents\Bluetooth-utvekslingsmappe Endret 8. oktober 2004 av Fred-rik Lenke til kommentar
energys Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 så "drar" du over sangen fra my shared folder/musikken ved å holde inne museknappen vettu. Dette fungerer "nesten" Når jeg drar fila over får jeg "setter opp ftp conn..." den starter å overføre, men stopper på 2026 bytes... Noen ide? Lenke til kommentar
energys Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 For liten plass? Nope... har 36mb ledig, så det skulle være nok til en mp3 Kanskje en bug i telefonen... Float's og "alt" annet fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå