Deadringer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) noen som veit om noen bra'e netshopper som selger 3d kort billig (helst cpu'er også), lever for og ikke leverer ødelakte produkter? Endret 8. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Netshop.no Kanskje ikke den aller billigste, men har bra priser, og en helt fantastisk kundeservice. Leverer meget raskt i tillegg, dettte den beste nettbutikken jeg har vært borti Se forøvrig webshopguiden Lenke til kommentar
laaw Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vil absolut anbefale mpx.no. Bestilt masse derfra. Super kunde service og rask levering. Bestilte meg selv skjermkort derfra denne uken. Bestilte på morgenen mandag da jeg skjekket statusen kl 15 på ettermidagen hadde de alt sendt det. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vil absolut anbefale mpx.no. Bestilt masse derfra. Super kunde service og rask levering. Bestilte meg selv skjermkort derfra denne uken. Bestilte på morgenen mandag da jeg skjekket statusen kl 15 på ettermidagen hadde de alt sendt det. Enig, MPX eier Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 komplett har jo en del? hva legger du i billige kort? 500 kr og rundt der eller mer? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg mener generelt. at prisene der er bra og ikke dyre i forhold til det vanlige som er i net shopper, men billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bare gi opp det der... Det er *bittesmå* forskjeller i pris på "sentrale" varer mellom de ulike Webshops..(vi ser da bort fra de latterlige Webshops som supplerer bedriftsmarkedet.. der er prisene skyhøye). Du må rett og slett følge med hele tida.. da ulike Webshops har kampanjepriser og lagersalg/demovarer til lave priser innimellom.. Og da må du være *rask* for å gjøre ett kupp. Er du ute etter rimelige skjermkort/CPU'er må du tråle bruktmarkedet.. Når det gjelder de mest ettertraktede skjermkorta er du en av *mange* som er på jakt etter de... "Good luck" sier jeg.. for det trenger du... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hehe, takk. håper bare å finne en eller annen online butikk hvor jeg kan kjøpe skermkort til 100lappen billigere enn foreksempel komplett(som ikke er spesielt billig) Lenke til kommentar
TJ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hva med å sjekke prisguiden? Finn det produktet du vil ha og sjekk hvilken webshop som selger det til lavest pris. EDIT: Skrivefeil Endret 10. oktober 2004 av TJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hva med å sjekke prisguiden? Finn det produktet du vil ha og sjekk hvilken webshop som selger det til lavest pris. EDIT: Skrivefeil Holder ikke... Prisguiden er en fin sak HW.no har satt igang.. Synd at den av og til blir litt "torpedert" av sleipe? Webshops.. Eksempel: Var på jakt etter billigste 9600Pro/Xt nylig... Brukte prisguiden (for her kommer evt. demovare fra Komplett opp). Jippi! 9600Pro til kr.695! øøøhh...følge link... Oisann... en-eller-annen-luring har merket ett 9600SE-kort som 9600Pro for tilslag som lavest pris i Prisguiden.. Nei du.. Prisguiden er en *guide*.. Skal du finne de beste tilbuda må du gå "manuelt" til verks.. Mener jeg da... Endret 11. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe, ok. kan sjekke den for sikkerhets skyld da Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke alt i prisguiden som stemmer alltid heller, slik som leveringsdatoer. Alle butikkene er vel heller ikke enda registrert der? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå