Becks69 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Har sett en del lignende topics her, og lest litt på de. Men mitt problem er litt annerledes: PC: Asus a7v880 hovedkort *nytt* AMD sempron 2400+ *ny* Twinmos 256mb ram *ny* wd 80gb hdd psu 250w (vet den er liten, men har sjekket med 350w og det er samme prob.) Når jeg starter opp pc'en, går det ca 4-15sek så skrur den seg av, av seg selv. det går ikke å skru den på igjen, uten at du kutter strømmen til psu og setter den i igjen. Jeg har sjekket hdd, skjerkort, psu og skiftet ram-slot. Er dette en ram feil, er det noe jeg kan gjøre for å utelukke den feilen? har ikke andre hk her som kjører ddr dimm Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Veldig dårlig respons her nå! Jeg fikk tak i en annen minne brikke, og det samme skjedde! Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 kan jo høres ut som cpu trøbbel da kommer du ikke inn i bios uten at den slår seg av? 1:sjekk at kjøleren sitter korrekt på cpu og at viften går. 2:reset bios (vha jumper eller ta ut cmos batteriet i 30 sek) 3:sjekk så bios innstillinger på cpu hastighet ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå