jødahl Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dataen min skrur seg av når jeg er på internett.. Enten blir det plutselig svart skjerm eller så skrur den seg av. Noen som vet hva som kan være problemet? Lurer på om dette bare skjer når jeg bruker DC++ er ikke sikker på det ennå! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 scannet for virus? Støtter forslaget. Sjekk også mot spy-ware, antivirusprogrammer pleier ikke å ta slike. Vanlige programmer for å scanne er "ad-aware" og "spybot search and destroy". har du kjørt maskinen lenge uten et slikt scan, kan du bli skremt over hva disse to kan finne. Lenke til kommentar
teq Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Etter at jeg reinstallerte WinXP spontanrebooter maskina mi et par minutter etter at jeg starter DC++. Har hverken virus eller spyware på maskina mi. Lurer på om dette er en bug i DC++. Plager ikke meg så mye, ettersom mulighetene jeg har for å bruke DC++ er svært begrenset. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dataen min skrur seg av når jeg er på internett.. Enten blir det plutselig svart skjerm eller så skrur den seg av. Noen som vet hva som kan være problemet? Lurer på om dette bare skjer når jeg bruker DC++ er ikke sikker på det ennå! Kan være MSBlast-ormen? Evt, bruk en annen DC-klient. Prøv RevConnect eller oDC. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vel, en kan ikke gi opp ennå. Jeg foreslår å laste ned og kjøre Memtest86. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå