Gå til innhold

Soldier Of Fortune 2 Double Helix

Anbefalte innlegg

Jeg synes AkersMic er en meget billig og meget god butikk. Jeg kommer til å bestille alle mine spill der.

Siden jeg fikk mitt første spill bare 2 dager etter bestillingen selv om jeg bor helt sør i Rogaland.

De er forresten uansett mye bedre enn GamesMix på alle områder, siden gamesmix er en ***** dritt-butikk!

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, hva slags individer er det egentlig som lusker rundt her på forumet?

Feks. en figur som "Co[]V[]bster"?

Ikke bare har han forstått lite når det gjelder Deus Ex, men han har tydeligvis også erfaring med "aktiviteter" som "røyking av naboens underbukser" samt "sniffing!!? av sopp"??

Tror vi kunne få noen fargerike innslag her på forumet dersom Co[]V[]bster velger a dele disse erfaringene i litt mer detalj med oss!! He-he :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-17 16:40, viCtim skrev:

enig med han som sa att forhondsbestilling er svært bra på AkersMic, men jeg syns de er alt for dyre ellers!
syns jeg er svært grei butikk som ikke tar slike blodpriser.

Spør du meg, er spillbutikken den mest sugne butikken jeg har sett i hele mitt liv!

Jeg kjøper heller spillene mine av en uteligger!

De tar 399kr for serious sam the first encounter!!!!!

(serious sam the second encounter koster 359kr på spaceworld over disk!!!)

dem skryter også av å ha doomIII som ikke er ferdig

(hitman 2 ,gta3)

Kjøp heller på AkersMic (jeg anbefaler og gå til butikken)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

dette er morsomt, altså, her har vi personen som sier at grafikken ikke er så bra i sof2, dette vet han fordi han har testet både single player og multiplayer...

multiplayer versjonen du har er gammel, dette er ikke den fullstendige versjonen...

uansett så er grafikken tonet ned noen hakk for at du skal kunne spille det med god ping..

multiplayer versjonen av renegade var en tidlig beta versjon.

multiplayer versjonen av global operations var en tidlig beta versjon.

multiplayer versjonen av sof2 er en tidlig beta versjon.

single player versjonen av sof2 er en TIDLIG beta test.

versjonen jeg og resten har lastet ned er ingenting annet enn en versjon som har blitt brukt til å vise hvordan spillet er blitt, gore osv.

har du spilt det ser du at systemkravene er laaaaaangt høyere enn det vil være i fullversjonen, grafikken er også langt fra ferdig i versjonen...

kan vi uttale TIDLIG beta versjon.....

Lenke til kommentar

Enig i det ThomasM skriver.

Uansett synes jeg det er svært dumt å poste negative synspunkter angående spill som kun er på betastadiet. Det bli helt skjevt. Når det gjelder SOF 2 betaen er den langt i fra noen final/gold versjonen. Har testa den selv, og ser med et halvt øye at dette ikke har noe med final versjonen å gjøre. Soldier of Fortune 2 Double Helix betaen er full av spille-bugs, store grafikk feil (bl.a. er AA støtten elendig ), spillet krasjer osv osv. Det vi godt norsk rett og slett kaller en beta!

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-15 20:43, Co[]V[]bster skrev:

Men vær obs på at spillet er bygd opp av Quake III engine.

Så dere kan forvetnte grafikk på nivå med Jedi Knight II og Mohaa.

-----------------------------------

ER ikke Jedi Knight 2 også bygget opp av quake 3 motoren da? :razz:

Lenke til kommentar

Erhm... Dreier det seg ikke om forhåndsbestilling da?

nei, det står ingenting om at det er en forhåndsbestilling, det er det som er problemet..

Men uansett om det sto at det var en forhåndsbestilling, ville det være dumt.. (folk kunne jo tro at spillene kommer denne måneden, hvilket spillene ABSOLUTT ikke gjør.. De er forsinket igjen.)

Intel P4 2.0A

ASUS P4T-E Mainboard

512 RDRAM PC800

Lian Li PC61USB (svart aluminium kabinett)

WDC 80GB HDD

ASUS (V8460ULTRA/DT) GeForce4 Ti 4600 128mb DDR

Creative Soundblaster Audigy Platinum Ex

[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-18 22:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 17:33, Afool skrev:

Quote:

Den 2002-05-15 20:43, Co[]V[]bster skrev:

Men vær obs på at spillet er bygd opp av Quake III engine.

Så dere kan forvetnte grafikk på nivå med Jedi Knight II og Mohaa.

-----------------------------------

ER ikke Jedi Knight 2 også bygget opp av quake 3 motoren da? :razz:

Nettop! derfor kan du forvente grafikk i samme klasse som dem også! lol (ler av deg)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 23:18, mjau skrev:

ØØYYY....that's mine phrase damnit!

Hehe, jeg veit at det var
du plukka den opp fra meg :razz:

Skal vi se...saksøke deg for tort og svie? HA med balltre? Du er tilgitt hvis du ikke bruker det mer (må i såfall gi credit til meg) :wink: :wink:

utdrag fra posten: "har du svart på riktig post... eller har du røyka underbuksa til naboen?" ©

Anyways var det en idiotisk frase. For å irritere litt mer heter det _my_ frase og ikke mine

SOF II er et genialt spill kosmetisk sett. Det er bare nydelig. Da jeg akkurat hadde fått det satt jeg sammen en kamerat som ble gal fordi jeg gikk rundt å så på omgivelsene of folkene istedet for å plaffe løs på alt annet :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-20 19:25, Baltazar skrev:

Anyways var det en idiotisk frase. For å irritere litt mer heter det _my_ frase og ikke mine

Ooohhh mr_know_it_all :razz:

Er du engelsklærer? Eller bare en stor kverulant?

My money is on the last one!

(Spesielt siden du klarte å stave "phrase" som "frase" :lol: )

cat.gif

[ Denne Melding var redigert av: mjau på 2002-05-20 19:57 ]

Lenke til kommentar

Dette med at de spiste fluesopp er bare noe barneskolelæreren din forteller deg for at du ikke skal prøve deg på fleinsopp. Rød fluesopp er ikke dødelig giftig, men smaker vondt og er i høyeste grad usunn. Fleinsopp inneholder kraftige halusinogener, og er på listen over narkotiske stoffer i norge. Også vokser de i hagene til folk.

Lenke til kommentar

Har dere sniffa sopp eller? © Co[]V[]bster 20©02 :razz:

Intel P4 2.0A

ASUS P4T-E Mainboard

512 RDRAM PC800

WDC 80GB HDD

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-21 20:58 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-21 21:00 ]

Lenke til kommentar

Har betaen til Sof2 og det er en beta masse bugs har funnet en god del klipping feil.Folk som går igjennom en stor stein,folk som har halve kroppen på utsiden av en vegg.Når de er daue ligger kroppene gjennom ting.

Men det er som sagt en beta må nesten kjøpe det når det kommer ut.Det bekymrer meg at jeg liker å skyte likene i biter.Festelig å skyte hodet opp i mange biter :grin:

Ps:Krever et monster av en PC for å kjøre alle detaljer

Appropo fleinsopp en jeg kjenner spiste litt mye av det.Han begynte å se små menn på gulvet som han snakket med.Morsomt å se på :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-23 12:20, cbcb skrev:

finnes det boter til soldier of fortune 2?

Har Du Sniffa Fleinsopp Eller?®

Eller var det de små mennene på gulvet som spurte? :eek:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Intel P4 2.0A

ASUS P4T-E Mainboard

512 RDRAM PC800

WDC 80GB HDD

®Co[]V[]bsters® stash

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-26 00:06 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-26 00:07 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-26 00:08 ]

Lenke til kommentar

Slik ser du ut etter en skikkelig dose med fleinsopp!

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...