Fjart Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ser at Mamoz har denne bærbare til 10200,-....og får man ikke mye for pengene her da...??? Toshiba skal vel være et godt kjøp også..?? Toshiba Sat A50-543/Centrino/715 Dothan 15"XGA/512/60GB/DVD Superdr/Wifi 11b/g http://www.mamoz.no/produkt/PSA50E-02Z03PN...7.html#Tilbehor Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ser bra ut den. Eneste minuset er oppløsning på skjerm og skjermkort. Ellers er den bra. Ikke noe spill pc hvis du har tenkt å bruke den til det. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei, det skal ikke være noe spill pc.... Bare ute etter en stille og bra bærbar, med litt minne og stor harddisk... Lenke til kommentar
kake Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, er du er på vei mot en kjøp av toshiba a50-543. Har en slik selv og er kjempe fornøyd. Men jeg kjøpte den hos lefdal. Visste ikke mamos hadde den for 10200,- Men siden jeg kjøpte for 12000 hos lefdal fikk jeg prisgaranti på den senere. altså 150% det var fint.. Ta med deg utskrift av mamos og be om prisgaranti hos lefdal, så blir det mye billigere enn mamos, altså rundt 9000,- for hele maskinen! mvh kai [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå