dan1el Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er meninga at det skal stå Internet Exploder der, ja. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Den ble veldig lys. Hadde vært greit med noen rammer rundt de forskjellige kolonnene. Men, absolutt en bra side. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 synest den er kjedelig og uinteressant... noe grafikk hadde gjort seg Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 synest den er kjedelig og uinteressant... noe grafikk hadde gjort seg Nå er det to fine bilder der, og en liten meny. Vart det bedre? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Litt off topic, men når blir Daniel ferdig med Internett Explorer-artikkelen? Siden var pen, men jeg synes den ble litt "blek", kanskje den burde gjøres litt mer personlig. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Litt off topic, men når blir Daniel ferdig med Internett Explorer-artikkelen? Si det... hvis jeg bare hadde fått tid til å skrive om Firefox. Orker ikke å skrive om den Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes blogen din er fin jeg, Daniel! Hjalp en del når du fikk inn rolloveren på linkene, ble litt mer "liv" på siden da. Som mange andre har nevnt her før meg, så er siden "enkel", i den forstand at den blir bra, kanskje blitt dårlig forumlert dette her, hehe, men håper du skjønner hva jeg mener Keep it up! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vakkert. En blog skal ikke være innebygd i masse grafikk, det er tross alt 100% fokus på innhold. Eneste minuset som jeg føler er litt stort er at de to ramme-streken som skiller blog innholdet fra "menyen" er litt for svake, man ser de knapt. Kanskje prøv med en litt mørkere nyanse? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan du forklare meg logikken med ha kommentarsystemet i omvendt rekkefølge(nyeste kommentaren kommer øverst)? Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være praktisk; se for eksempel her folk spør om spørsmål og du svarer, men svarene kommer før spørsmålene! Er det virkelig så ille å scrolle ned litt, i forhold til at lesningen blir helt ulogisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå