dan1el Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Morn. Hadde vært fint om jeg kunne fått noen kommentarer på http://dan1el.net/ . Fancy ting med siden: * Relative størrelser. Både skrift og lengdeenheter. Juster du størrelsen på vinduet, justerer siden seg. Juster du skriftstørrelsen, juster siden seg. Hepp. Siden ser heller ikke helt 100% ut i IE. Det vil heller ikke bli ordnet. Hva enn du har på hjertet, spytt det ut. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 +Renhet (digg) - Blir kanskje litt tomt. Fyll på med noen flere elementer, blir kanskje litt mer liv i siden da. Renhet er digg, men ikke overdriv Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Veldig fint Veldig "rent", men kanskje litt mye rent? Fine farger Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Uhyre kjedelig.. Bare Opera logoen som ikke gjør at dette bare er tekst på hvitt underlag.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Tja, som flere andre har påpekt så var dette ulidelig kjedelig. Da er det egentlig ikke så viktig med masse fancy fleksible størrelser og sånt, for man gidder rett og slett ikke sitte lenge på siden uansett. Hadde håpet på noen flere farger da jeg hovret over linkene på siden, men nei da.. Anbefaler at du hiver inn litt variasjon snarest! Edit: 1111 innlegg! Endret 8. oktober 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
phanti Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Syns det var deilig å se på en enkel side for engangs skyld. Riktig pent syns jeg. Deilig at jeg slipper myse for å lese teksten. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg må si jeg likte den veldig godt. Eneste jeg savner, er en meny, som kanskje fører inn flere farger. Synes det ble litt lite å ta av foreløbig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er enig med Purify. Jeg vil mer enn gjerne lese på et layout som dette. Rent, pent, og ingen distraherende elementer/grafikk som tar oppmerksomheten min fra det som egentlig er det viktigeste på en side, nemlig innholdet. Kjør på, Daniel. Dette blir nok bra! Endret 8. oktober 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg syns det var pent. Fargene passet sammen, og det er ikke noe overdådig grafikk som stjeler oppmerksomhet. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Rent og funksjonelt, slik jeg liker det, det eneste jeg syns mangler er et svakt bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Synes det ble for tomt og kjedelig jeg. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal se om jeg finner frem fargeskrinet i kveld Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Enkelt og greit, selv om den mangler veldig mye grafiske elementer, så trenger ikke siden være kjedelig av den grunn. En side handler faktisk veldig mye om innhold og, noe jeg mangler selv Men jeg må få lov til å si at det er hmm litt arrogant å si at IE må leve med den "buggen" hvor første bokstav på header på blog'ene ikke skal synes. Er dette et margin problem? Ellers, flott side syntes nå jeg Endret 8. oktober 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Som sagt, veldig rent, og det likte jeg, men en ekstra farge eller to hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå har jeg tatt malekosten fatt, men jeg vet ikke hvor jeg skal male! Har dere tips til hva jeg kan gjøre. Evnt. slenge inn et bilde et eller annet sted. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er én ting jeg savner spesielt i dette designet og det er en ordentlig mouseover på linkene.. bare en liten fargeendring hadde gjort seg kjempebra her.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Digger den! Faktisk veldig bra IMO. Ryddig, enkelt, reint og fint. Innholdet i fokus, ingen forstyrrande elementer. Synest ikkje det estetiske var så gale at det er verdt å klage over. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg syns dette ble bra jeg. Rolig og fint Koselig å se at det ikke bare er jeg som eksprimenterer med enkle designer om dagen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fant en mulig trykkfeil. (den kan være tilsiktet).. det står Internett ExploDer (det skrives jo med s og ikke d, men er fult mulig at den er tilsiktet!) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det står Internett ExploDer (det skrives jo med s og ikke d, men er fult mulig at den er tilsiktet!) Det er nok tilsiktet så det holder. BTW: Internet Exploser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå