Gå til innhold

Hjelp: skal ha ny komunikator etter nytt år!

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg ny mobil etter nytt år.

jeg skal ha Siemens, Nokia eller Motorola ikke Sony Ericsson

Mulige telefoner:

Siemens SK65

Nokia 9300

Motorola A630

andre alternativer?

kriterier:

God skjerm helst stor! minst 132 x 176piksler

gode taster, skriver mye sms

God og oversiktlig meny helst som nokia, eller siemens, Har hatt motorola før, så det godtaes også!

bra med minne (minst 30mb) hvis ikke minnekort

ir og bluetooth

qwerty-tastatur

Kunne vært fint å ha:

radio

kamera

bilde av Motorola A630

motorola_a630_open.jpg

motorola_a630_closed.jpg

Bilder av Siemens SK65

siemens_sk65_open.jpg

Bilde av Nokia 9300

slide3799.jpg

Edit:

Skriveleif var her!

Endret av Rexton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville personelig anbefalt den samme telefonen som jeg venter på i disse dager; nemmelig Nokia 9500 (storebroren til 9300), den har bla. også wLAN (Wireless Local Area Network, eller enkelt sagt mulighet for trådløst nettverk, tror den kjører 802.11b) noe som for meg iallefall er en gigantisk fordel.

Den eneste virkelige konkurenten ifølge meg er PalmOne Treo 6*0. Skjermen på 600 er egentlig helt grei, litt også pga. oppløsningen men det er klart at en CSTN skjerm ikke leverer den samme skarpheten som fks. en TFT skjerm vil.

Lenke til kommentar
Nokia 9300, har den SDIO kort?

-

Så du vil si at Nokia 9500 er det beste valget?

Nei, den bruker foresten MMC. (Det gjør også 9500.)

-

Ja, 9300 er jo egentlig en litt strippet; og billigere 9500.

-

1. Men så er det bare det at 9500 er jæ*** dyr da!

2.Noen som vet sånn ca. hva 9300 kommer til å koste?

1. Ikke bann, går ann å si det på andre måter. Hva hadde du ventet deg for en pris foresten? Det er da en comminicator med en dyr skjerm, mp3, 80mb internt minne, office støtte og wLAN. Itillegg er dette ingen volummodell. De tar større fortjeneste per enhet.

2. Litt mindre ;) Har hørt at den vil ligge litt under 700€ mest sannsynelig på rundt 650-670 €, men dette er bare spekulasjoner. Regner jeg med en pris på 670€ så vil det si rett under 5700 kr.

Lenke til kommentar
1. Ikke bann, går ann å si det på andre måter. Hva hadde du ventet deg for en pris foresten? Det er da en comminicator med en dyr skjerm, mp3, 80mb internt minne,  office støtte og wLAN. Itillegg er dette ingen volummodell. De tar større fortjeneste per enhet.

har byttet fra "jæ***" til "veldig"

Jeg tror at jeg satser på 9500, siden den ikke koster så veldig mye mer enn 9300!

får den for 3500kr på jobben til modern, med Telenor Djuice abbonement. De har den inne nå!

Takk for hjelpen!

Endret av Rexton
Lenke til kommentar

jeg skjønner at du spør, men jeg kunne tenke meg en telefon som skiller seg ut fra andre, samtidig som jeg skal bruke et qwerty tastatur til å skrive opp info fra foredrag skjønner du, så trenger jeg Bluetooth for å overføre filene til data, så derfor har jeg skrevet at SK65 eller A630, fordi de er så "små" iforhold til Nokia 9500, og 9300!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...