toreide Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Datakjeden har som kjent en tjeneste som gjør at man kan bestille varer på web. Når de er kommet til butikken får man en mail slik at man kan hente den der. De sender ikke pr post. Jeg lurer på om jeg da har samme rettigheter ang. retur og angrerett som ved andre web handler? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 svaret er: nei. du handler i butikk, og blir varslet gjennom en webtjeneste. du handler ikke på nett, du får bare en varsel derfra. enkel sammenligning: ekspeditøren i butikken lover å ringe deg når han får inn varen. det er ikke snakk om telefonsalg da - på samme måte som at det ikke er snakk om nettsalg her. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du har 7 dagers byttefrist ved uåpnet pakke. Retur/garanti ved feil. Bestillingen over nett er kun for å hjelpe kunder med å få den varen de skal ha, så de slipper å komme innom fem dager på rad og spørre etter den bestemte varen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du har 7 dagers byttefrist ved uåpnet pakke. Retur/garanti ved feil. Bestillingen over nett er kun for å hjelpe kunder med å få den varen de skal ha, så de slipper å komme innom fem dager på rad og spørre etter den bestemte varen. 7 dagers hvafforno? Om dette gjelder kun datakjeden, og du sier dette fordi du jobber der, så er det greit. Men om du mener det generelt, så har du virkelig ikke peiling. Sorry. Det finnes INGEN angrefrist/byttefrist/whatever på kjøp hvor du henter og betaler varen over disk. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Dette gjelder Datakjeden. Det står nederst på kvitteringene derfra, "7 dagers byttefrist ved uåpnet pakning" ellerno. 7dagers hvafforno? 7 dagers detfforno! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hehe, jeg ble bare overrasket, da jeg trodde du uttalte deg generelt om kjøp over disk i alle mulige elektronikkbutikker. Ikke meningen å virke frekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå