Teek Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen her som har sliti med og sette kabelstrømper på strømforsyningen? Noen som har noen smarte måter og sette dem på? bilder og sånt? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har aldri prøv, men vis du vil kjøpe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Det er ganske vannskelig uten å ta av molex kontaktene. microplex selger verktøy for dette, men du kan ta de av med en liten skrutrekker. *leter etter guide* Edit: Vel.. det finnes en guide her på forumet om demontering av molex kontakter.. men jeg fant den ikke. Endret 8. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk Natrium, men skulle hatt eventuelt bilder eller den siden der den molex demonstreringen er. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kjøpte den største version og greiede å tre den over molex kontakten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kjøpte den største version og greiede å tre den over molex kontakten Det går helt fint det. Men det blir betydelig penere med den minste. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kjøpte den største version og greiede å tre den over molex kontakten Det går helt fint det. Men det blir betydelig penere med den minste. enig med deg der... eneste er at det er et slit å få det pent Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har tredd strømper over mine kabler, tok av alle kontaktene. Tok ikke så lang tid, selvfølgelig mer enn å bare dra dem over, men man setter jo på strømpene for at det skal se pent ut, så hvorfor ta den enkle løsningen sopm ikke blir pen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå