Gå til innhold

Inkluderte Valve den offisielle CS Bot i Source?

Anbefalte innlegg

Har ikke lastet ned CS Source ennå, men i den forbindelse har jeg tenkt å drive med litt AI redigering til boter når jeg får mulighet. Derfor lurte jeg på om noen her kjapt kan fortelle meg om Valve inkluderte den offisielle CS boten i denne første versonen av CS Source.

Oppgi også hvilken pakke du kjøpte. Hørte rykter om at dette kan variere fra hver pakke du valgte å kjøpe igjennom Steam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa det kan godt hende. Men det er isåfall mest for synskyld. Kommer nok en liten update eller to om ikke lenge.

Boter er det iallefall ikke. Får samme beskjed som når du prøvde å adde boter i Beatan. Bots not avaideble(huff, det ble feil) in the Beta.

available :D

haha ja, morsom beskjed det der.

men hvorfor spille moed boter uansett, er jo masse servere som ikke er fulle.

Lenke til kommentar
jeg har boter i min cs source :D

Da har du enten en warez verson av spillet, eller så har du brukt diverse snarveier for å få de inn i spillet. Uansett sliter disse botene ekstremt med veldig mye. De gir deg ikke akkurat noe god spilleopplevelse.

jeg synes di er noober.. di skyter oppå meg og på siden.. det lagger mye når jeg spiller mot di. og det der ikke en god spille opplevelse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg har boter i min cs source :D

Da har du enten en warez verson av spillet, eller så har du brukt diverse snarveier for å få de inn i spillet. Uansett sliter disse botene ekstremt med veldig mye. De gir deg ikke akkurat noe god spilleopplevelse.

Er likevel bedre at kidsa øver med boter, dårlig eller ikke, før de spiller online, er ikke spillopplevelsen som teller her.

Lenke til kommentar
Har ikke sett botene, siden jeg ikke har warez.

Men gisslene er helt rasert i haue. Hvem springer rett oppreist som en pinne på 2 meter når det er skyting over alt? Og hvem klarer å sitte seg fast inni et bord?

Hvis du tar med deg 4 gisler på italy stoper gjerne 1 opp ved det viduet ved CT spawn litt irriterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...