Windoge Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har ikke lastet ned CS Source ennå, men i den forbindelse har jeg tenkt å drive med litt AI redigering til boter når jeg får mulighet. Derfor lurte jeg på om noen her kjapt kan fortelle meg om Valve inkluderte den offisielle CS boten i denne første versonen av CS Source. Oppgi også hvilken pakke du kjøpte. Hørte rykter om at dette kan variere fra hver pakke du valgte å kjøpe igjennom Steam. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei. De er ikke med. Siden vi har kjøpt en Beta ^^ Kommandoen for botter er add_bot_ct/t. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei. De er ikke med. Siden vi har kjøpt en Beta ^^ Kommandoen for botter er add_bot_ct/t. Oppererer de ikke med 1.0 Final? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Joa det kan godt hende. Men det er isåfall mest for synskyld. Kommer nok en liten update eller to om ikke lenge. Boter er det iallefall ikke. Får samme beskjed som når du prøvde å adde boter i Beatan. Bots not avaideble(huff, det ble feil) in the Beta. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Joa det kan godt hende. Men det er isåfall mest for synskyld. Kommer nok en liten update eller to om ikke lenge. Boter er det iallefall ikke. Får samme beskjed som når du prøvde å adde boter i Beatan. Bots not avaideble(huff, det ble feil) in the Beta. available haha ja, morsom beskjed det der. men hvorfor spille moed boter uansett, er jo masse servere som ikke er fulle. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 For å lære seg mapene uten å bli pwned? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Men uansett, bidra gjerne med å komme med tips til endringer og forbedringer på den offisielle boten til CS: http://www.turtlerockstudios.com/forums/csbot/ Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har boter i min cs source Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har boter i min cs source Da har du enten en warez verson av spillet, eller så har du brukt diverse snarveier for å få de inn i spillet. Uansett sliter disse botene ekstremt med veldig mye. De gir deg ikke akkurat noe god spilleopplevelse. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har boter i min cs source Da har du enten en warez verson av spillet, eller så har du brukt diverse snarveier for å få de inn i spillet. Uansett sliter disse botene ekstremt med veldig mye. De gir deg ikke akkurat noe god spilleopplevelse. jeg synes di er noober.. di skyter oppå meg og på siden.. det lagger mye når jeg spiller mot di. og det der ikke en god spille opplevelse. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 For de som lurer er det faktisk imidlertig fremtidige planer om en fast bot til Day of Defeat også. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg har boter i min cs source Da har du enten en warez verson av spillet, eller så har du brukt diverse snarveier for å få de inn i spillet. Uansett sliter disse botene ekstremt med veldig mye. De gir deg ikke akkurat noe god spilleopplevelse. Er likevel bedre at kidsa øver med boter, dårlig eller ikke, før de spiller online, er ikke spillopplevelsen som teller her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 nei, finn en newbie server på internet istedet... av bot'er lærer man ikke så mye... de går jo bare "standard" steder uansett... man blir bedre med virkelige motstandere med kreativitet Lenke til kommentar
brillan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har ikke sett botene, siden jeg ikke har warez. Men gisslene er helt rasert i haue. Hvem springer rett oppreist som en pinne på 2 meter når det er skyting over alt? Og hvem klarer å sitte seg fast inni et bord? Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har ikke sett botene, siden jeg ikke har warez. Men gisslene er helt rasert i haue. Hvem springer rett oppreist som en pinne på 2 meter når det er skyting over alt? Og hvem klarer å sitte seg fast inni et bord? Hvis du tar med deg 4 gisler på italy stoper gjerne 1 opp ved det viduet ved CT spawn litt irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå