Gå til innhold

ballemann vender tilbake, og savner pc'en sin :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåpelig diskusjon! Jeg har selv hatt både PC og moped. Begge deler er et must! I alle fall ute på bondelandet. Seriøst folkens, noen her som vet hva det vil si med flere kilometer til nærmeste dagligvarebutikk? Kompiser som bor kilometervis i alle retninger? Lagerjobb? Det fantes ingen lager der jeg bodde!

 

Nå er jeg student og lånekassen gir meg foreløbig penger til husleie og mat! (Gudene må vite hva som skjer om statsbudsjettet går gjennom... blir neppe hjem til jul)  Heldigvis bor jeg så nært skolen at jeg kan gå. Noen drittjobb vil jeg ikke ha! Jeg er sunnmøring og skal klare meg på vann og brød et år til. Så skal jeg ha en ordentlig jobb! 

 

Stå på! Hold deg unna jobbing! Hadde jeg hatt hw skulle du fått den, men ettersom jeg er sunnmøring har jeg solgt/brukt det jeg har for å få penger til ny laptop...  :thumbup:

forbanna knøl

Næmen tok noen seg nær av litt sarkasme? :innocent:

For det første er du litt vel frekk i kjeften... for det andre kunne du latt være å si noe om du ikke har noe mer konstruktivt å komme med. Jeg tar meg ikke nær av en liten kommentar, men tenk over hva du sier.

Endret av erikindre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...