Gå til innhold

ballemann vender tilbake, og savner pc'en sin :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva får dere til å tro at jeg ikke har prøvd å finne jobb? Og jeg sier jo at jeg vil KJØPE gamle deler, hvis dere hadd giddet å lest litt.. Det jeg er ute etter er å kjøpe billig, f.eks, dere har et hovedkort som dere ikke får solgt og dere ikke gidder å kjøpe alt det andre for å kunne bygge en komplett pc.. Skjønner dere hva jeg mener? Men om noen vil gi, har jeg ingenting i mot det..

mvh ballemann

Hvorfor titter du ikke i bruktmarked eller på qxl da?

Selv kjøpte jeg en nesten komplett 1Ghz med Hk+ram+disk+GPU+++ for 1000 i dag.

Ikke rare greiene, men den duger som server for meg.

V

Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å tigge ? Eier folk ikke skam eller ?

kjeft? tigger jeg? jeg bare lurte på om det var noen som hade giddet å selge ting som dem/dere ikke har bruk for, for en billig penge.. Se eksempelet mitt lenger bak her.. Og ja jeg er nærmest desperat. Men kan ikke selge mopeden, for da kan jeg ikke komme meg på skolen, da må jeg ta buss og det koster 25kr for vær tur.. Do the math..

Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å tigge ?  Eier folk ikke skam eller ?

kjeft? tigger jeg? jeg bare lurte på om det var noen som hade giddet å selge ting som dem/dere ikke har bruk for, for en billig penge.. Se eksempelet mitt lenger bak her.. Og ja jeg er nærmest desperat. Men kan ikke selge mopeden, for da kan jeg ikke komme meg på skolen, da må jeg ta buss og det koster 25kr for vær tur.. Do the math..

Du sier du ikke klarer og få jobb, men at du likevel er helt desperat?

Du får selge mopeden og ta beina fatt da vel...

Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å tigge ?  Eier folk ikke skam eller ?

Du sier du ikke klarer og få jobb, men at du likevel er helt desperat?

Du får selge mopeden og ta beina fatt da vel...

jeg er ikke så desperat at jeg går 12km (6km vær vei) vær dag for å komme på skolen, det skjønner vel du å?

Lenke til kommentar
Ingen her tar dette for tigging - i såfall er dem på bææææærtur. Det må da for pokker være lov å be om å få tilslag på ting som folk ønsker å selge billig......

Det er rart at folk skal være så inni hæ****** fordømmende bestandig!!!

:) Takk

No problem....:-)

Jeg engster meg bare for når noen i fra denne oppvoksende garde skal sitte på Stortinget......eller i andre fremtredende posisjoner - med sånne holdninger.

Lenke til kommentar

har satt opp noe som jeg skal prøve å komme meg opp til.. Kom gjerne med innvendinger og forslag til hva som kan spares på..

Hovedkort: EPoX EP-8K9A7i

Demo, Kr. 410,- komplett.no

CPU: AMD Athlon XP1900

Kr. 495,- datakjeden.no

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB

Kr. 379,- komplett.no

Harddisk: Samsung SpinPoint P80 80GB IDE

Kr. 570,- komplett.no

Skjermkort: Gainward GeForce4 MX440-8X 64MB

Kr. 349,- komplett.no

kabinett/psu: AVANTECH Medium Server Tower

kr. 575,- datakjeden.no

sum = 2778,- + frakt fra komplett.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg betaler 250 spenn i måneden for busskort. Det skal da være mulig å oppdrive den summen hver måned, i alle fall om du selger mopeden. Om alle som bodde utenfor spaser-distanse fra skolen skulle hatt moped, hadde vi ikke hatt mye ozonlag igjen. 6 km er ikke langt å f. eks. sykle.

Angående forslaget ditt hadde jeg heller funnet meg en Duron cpu.

Lenke til kommentar
Jeg betaler 250 spenn i måneden for busskort. Det skal da være mulig å oppdrive den summen hver måned, i alle fall om du selger mopeden. Om alle som bodde utenfor spaser-distanse fra skolen skulle hatt moped, hadde vi ikke hatt mye ozonlag igjen. 6 km er ikke langt å f. eks. sykle.

Angående forslaget ditt hadde jeg heller funnet meg en Duron cpu.

ville du gått 6km til skolen vær dag? vel uansett, det ville ikke jeg..

Lenke til kommentar

Iogmed at du er 16 år er det mye du kan gjøre for å tjene penger. Foreldre/slekt/familie: spør de om du kan få jobbe litt for de. Vaske eller rydde.

Hør med foreldre om de kjenner noen, som vet om en ledig sted i nærheten (stor sjanse)

Lag kakelotteri(samle inn kaker fra slektninger) og selg de ved reman der du bor :)

Lenke til kommentar

Da jeg var på din alder vasket jeg å styra og stelte hver eneste helg for å spare til en ussel videospiller. Sparte i nesten et år, og fikk helt sikkert grundig underbetalt. Uansett, med litt vett så fører dette til sukess. Gjør det samme du, spør familien din om de har noe du kan tjene noen kroner på(vaske, male, skrape, luke whatever...), så kan du skaffe deg noe som er verdt de kronene. Løft på rævva så kommer kronene. :)'

Edit: skriveleif

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...