Gå til innhold

ballemann vender tilbake, og savner pc'en sin :(


Anbefalte innlegg

jepps, nå har jeg gått helt siden mai uten egen pc, og det har gått med på nervene i det siste, savner pc'en min så fælt.. Så i dene sammenheng lurte jeg på om det var noen som har gamle men brukbare deler som de kunne tenkt seg og gi bort eller solgt billig? Skjerm har jeg fått av mormor :D og kabinett lager jeg selv.. Så dere forstår at dette vil bli en veldig økonomisk pc :p så kom med poster, forslag osv.. Setter pris på tilbakemeldinger og svar, ps: skal bruke pc'en for det meste til internett, litt cs, og se filmer.. :)

 

 

med vennlig hilsen ballemann

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
come an folks, vis litt giverglede :D skal skrive at jeg elsker dere i siggen min (til alle som donerer)  :p serriøst :p både her på hardware og mopedportalen..

Det har jo vært ditt valg og prioritere moped før pc, så hvorfor skal vi GI deg en ny? Hot tip: kom deg i lønnet arbeid..

Er litt enig jeg og. Det er ikke akkurat noe hjerteskjærende argumenter som ligger til grunn.

 

Det verserte vel tidligere en tråd som gjorde at jeg donerte en del ting, men i dette tilfellet er det bare en som vil ha pc, og helst gratis. Vi andre jobber for å kjøpe lekene våre.

 

Ikke for å være sur eller vanskelig, men...Get a j.o.b ;)

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at jeg ikke har prøvd å finne jobb? Og jeg sier jo at jeg vil KJØPE gamle deler, hvis dere hadd giddet å lest litt.. Det jeg er ute etter er å kjøpe billig, f.eks, dere har et hovedkort som dere ikke får solgt og dere ikke gidder å kjøpe alt det andre for å kunne bygge en komplett pc.. Skjønner dere hva jeg mener? Men om noen vil gi, har jeg ingenting i mot det..

 

mvh ballemann

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...