ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) jepps, nå har jeg gått helt siden mai uten egen pc, og det har gått med på nervene i det siste, savner pc'en min så fælt.. Så i dene sammenheng lurte jeg på om det var noen som har gamle men brukbare deler som de kunne tenkt seg og gi bort eller solgt billig? Skjerm har jeg fått av mormor og kabinett lager jeg selv.. Så dere forstår at dette vil bli en veldig økonomisk pc så kom med poster, forslag osv.. Setter pris på tilbakemeldinger og svar, ps: skal bruke pc'en for det meste til internett, litt cs, og se filmer.. med vennlig hilsen ballemann Endret 8. oktober 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt off-topic det her, beklager. Hvorfor har du egentlig gått uten pc? Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har en 20 gb hd, 733 mhz intel 3 prosessor gf mx/tx/fx e.l. (hukser ikke helt 440 med 64 mb og noen sd ram brikker samt et hk asus til p3... Vet ikke hvor intakt det er men skjermkortet og hd''en og prosesoren duger... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt off-topic det her, beklager. Hvorfor har du egentlig gått uten pc? jeg solgte pc'en min til alles overaskelse og kjøpte moped, men når angrer jeg en hel del men jeg kan ikke selge mopeden, da har jeg ikke noe å komme meg til skolen med :s driver og prøver og selge alt jeg eier.. SKAL ha pc Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ahh, moped ja, lagt merke til at du henger på mopedportalen. Nok off-topic fra meg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ahh, moped ja, lagt merke til at du henger på mopedportalen. Nok off-topic fra meg. hehe, jepps Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 har to slike som jeg kan bytte mot noe.. 116553 AC Ryan Flatkabel ATA133 Rund, 90cm Gul, med 2 kontakter 210,- Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 eller om noen hadde giddet og sette opp et veldig billig oppsett til meg hadde det vært veldig fint.. Er ikke så oppdatert i pc værdenen lenger Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har et fint lite TNT2 kort her. ikkeri ikke mer enn 32 el. 16mb, det har ikke TV-ut, det er ikke AGP, men PCI eller hva det nå enn heter. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Kan love dere at om jeg får nok til en hel pc.. Blir det en søt liten worklog med kabinett av tre.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har et hovedkort jeg ikke blir kvitt, eller får brukt til noe fornuftig. Asus p4pe Men...jeg tror jeg skal få en lapp eller 2 for det på qxl V Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 om du bor i trondheim kan jeg gi deg en 100 lapp ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 come an folks, vis litt giverglede skal skrive at jeg elsker dere i siggen min (til alle som donerer) serriøst både her på hardware og mopedportalen.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 come an folks, vis litt giverglede skal skrive at jeg elsker dere i siggen min (til alle som donerer) serriøst både her på hardware og mopedportalen.. Det har jo vært ditt valg og prioritere moped før pc, så hvorfor skal vi GI deg en ny? Hot tip: kom deg i lønnet arbeid.. Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Enig, skaff deg en jobb, slit rævva av deg i en mnd eller 2, ønsk deg penger til jul, jobb i helligdager. Også bygger du deg en kongepc og jobber mindre. Har selv planger om og gjøre det samme siden pcn blei herpa på OL04 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har en S-ata 120gb Seagate liggende her.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) come an folks, vis litt giverglede skal skrive at jeg elsker dere i siggen min (til alle som donerer) serriøst både her på hardware og mopedportalen.. Det har jo vært ditt valg og prioritere moped før pc, så hvorfor skal vi GI deg en ny? Hot tip: kom deg i lønnet arbeid.. Er litt enig jeg og. Det er ikke akkurat noe hjerteskjærende argumenter som ligger til grunn. Det verserte vel tidligere en tråd som gjorde at jeg donerte en del ting, men i dette tilfellet er det bare en som vil ha pc, og helst gratis. Vi andre jobber for å kjøpe lekene våre. Ikke for å være sur eller vanskelig, men...Get a j.o.b V Endret 9. oktober 2004 av vetle Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva får dere til å tro at jeg ikke har prøvd å finne jobb? Og jeg sier jo at jeg vil KJØPE gamle deler, hvis dere hadd giddet å lest litt.. Det jeg er ute etter er å kjøpe billig, f.eks, dere har et hovedkort som dere ikke får solgt og dere ikke gidder å kjøpe alt det andre for å kunne bygge en komplett pc.. Skjønner dere hva jeg mener? Men om noen vil gi, har jeg ingenting i mot det.. mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg har hittil 500kr som jeg kan tilby dere for gamle deler.. Setter ikke høyt krav.. f.eks: duron 1ghz 266mhz hk (?) geforce4 440 (?) 40gb 300w psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg