Schnickaschnicka Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hei jeg har en pc, med dårlige høytalere, bare den ene virker og skal nå gå for storinnkjøp av høytalere jeg har allerede realtek ac97 audio 5.1 lydkort, men er ikke støttet av THX. Hører veldig mye på musikk, og ser bare noen ganger på filmer og filmlyd er uvesentlig. Men da må jeg sikkert ha nytt lydkort. bør ikke være dyrere enn 800 kr, og høytalersettet litt over eller under 2500 kr. Jeg bekymrer meg litt for ledninger som kanskje da vil gå rett over gulvet eller om de kan stå 3 meter vekk fra pc'en? går dette an? og forslag til høytalersett og lydkort? takker for svar på forhånd :!: Endret 8. oktober 2004 av mbarone Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal kjøpe trolig i morgen så trenger svar raskt. mener ikke mase Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sikkert lettere og få svar hvis du forandrer overskriften. "har ikke peiling er relativt intetsigende". Bare et tips. Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Beklager at jeg ikke svarer på hva du spør om, men om du vil at posten skal overleve dagen før en moderator stenger den pga dårlig emnebruk bør du skifte tittel på tråden din fra "har ikke peiling" til noe ala "trenger hjelp med kjøp av nye PC-høytalere". Bare et velmenende råd Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 sånn da. men jeg trenger veldig hjelp Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 mener ikke mase, men trenger svar fort. Haster!!! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Stenges. Bumping, og ikkje heilt god emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg