Tigerstaden Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nå er den kommet, og er i flere butikker i Oslo ihvertfall. (Nokia Store bl.a.. .. ) Men de fikk ikke mange, som vanlig ved første levering! Nå skal jeg hente min ihvertfall! GOD HELG!!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De hadde den ikke på Elkjøp i Sandvika idag Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kan du nebne 1 butikk? Skal til oslo i morra. Kan du nevne hvor det er en butikk som har den og hvor den butikken er..... Oslo city? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (Nokia Store bl.a.. .. ) Ligger en Nokia store i Byporten. Dvs rett over gaten for Oslo city v/sentralstasjonen. Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Nokia Store - Byporten. De fikk inn 15 i dag, og når jeg var der hadde de 8 igjen. Men det var en skuffelse uten sidestykke.... lot være å kjøpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå