riktig Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det mulig å fullstendig fjerne navn på ikonene på skrivebordet?Jeg prøvde med rename,men fikk ikke lov til å fjerne det. Finnes det et eller annet registertriks eller lignende som kan gjøre dette?Syns desktopen er penere med bare ikonene uten den kjipe hvite teksten under. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 du kan bruke 'blanke' navn. ALT +255. den neste ALT + 255 + 255 osv. må skrives i numpad. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 funker ikke ordskilletast (space) like godt? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ehh?Numpad? Sorry,jeg er litt grønn på slikt. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 numpad, dvs tallene til høyre, fungerer ikke med de som er over bokstavene. bruk av <space>: fungerer visstnok for noe, hvorfor vet jeg ikke. alt+255 er garantert å virke, på xp og w2k... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, tror ikke jeg skjønner helt. Altså, bare å skrive alt+255 i stedet for eventuelt navn?Det fungerer hvertfall ikke her.Har Win XP pro norsk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, tror ikke jeg skjønner helt. Altså, bare å skrive alt+255 i stedet for eventuelt navn?Det fungerer hvertfall ikke her.Har Win XP pro norsk. funket fint her du må fjerne navnet og så ALT+255 på numpadne (tallen til høyre) få de en svevende ikon , tøft Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hepp, det funker.Takker! For en idiot! Her sitter jeg og trykker CTRL istedet for ALT. Er det mulig? Rett og slett flaut. Jeg tror jeg trenger søvn Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm...det går bare an å forandre navn på ett ikon. Får beskjed om at en annen fil har samme navn selv om jeg skriver det annerledes. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 som i første post. påfølgende ikons må ha flere 255s. så ikon 2 blir ALT+255+255, nr 3 ALT+255+255+255 osv. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det gikk ikke med søppelkurven... Noen som fikk det til? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Husker jeg fant et triks for å forandre navn på søpla.Det var en registeroppføring som måtte fikses først. Tror jeg fant den på Tweak XP.com eller no sånt. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Husker jeg fant et triks for å forandre navn på søpla.Det var en registeroppføring som måtte fikses først. Tror jeg fant den på Tweak XP.com eller no sånt. Takk, det funka det ja. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Går det ann å fjerne den stygge snarveipila på ikonene også?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jepp,det er enkelt. Gå inn i registeret HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile Forandre IsShortcut til AriochIsShortcut Restart PS: Lnkfile,ikke Inkfile. Kopiert fra Tweak XP.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå