Swifty Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Kjører windows xp pro, og når jeg starter spillet kjøres prossersoren opp i 100% og det går til tide sent.Kom til sump brettet, men der stoppet det. Det gikk så hakket/sent at det ikke var til å spille, Ødelegger liksom hele spillefølelsen. Det har ikke vært slik før jeg kom hit... Derfor jeg tror det er xp-en som gjør det er fordi 2 andre som jeg kjenner, en med ME og en med XP. Han med ME har ikke problemer. Han med XP har derimot samme problemet som meg... PS:Har foresten dette: 800 MHz duron Geforce 2 384 MB SDRam OSV... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hmm. Jeg bruker også xp, og kjører uten problemer... (med athlon 1333, GF2MX) Du kan jo prøve å sette ned instillingene litt... Sumpbrettet er ekstremt krevende... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 JO,kan jo prøve det. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Æsj sumpbrettet er plag! er en ide å sette ned på instillingene for den cpu en din er ikke akkurat konge! overlevde så vidt me athlon 1.1ghz og gf2mx/400 Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Overlevde såvidt? Jeg kjørte gjennom hele spillet fint med en P3 450, 384MB SDRam, Riva TNT2 Ultra, og det er ikke akkurat en monster-pc. Riktig nok måtte jeg kjøre det på laveste, men det gikk rimelig bra da. Lenke til kommentar
HakonLT Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Sumpbrettet krever sitt... Selv med gf4 og xp1600 gikk ikke det brettet helt glatt! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 JA, spillet gikk greit når jeg satte ned grafikken. (Men jeg hadde problem med spillet en godt stund, det ville ikke save, så jeg var nødt til å bruke bare quick save og load...men det kom seg etter en stund!) Men nå har jeg komt gjennom spillet så det betyr ikke så mye lenger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå