stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) hei jeg har kjøpt en motorola razr v3 fra expansys.co.uk. problemet er at det fulgte med en 3-kontakters lader som plugges inn i mobilen. finnes det håp? hvor får jeg kjøpt en slik omformer eller noe? Endret 8. oktober 2004 av st0ff3r Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du fikk absolutt ikke feil lader, du bestilte en telefon som ikke finnes i Norge, fra en Engelsk nettbutikk. Ergo fikk du en lader med engelsk stikk-kontakt . Du må nok ta turen innom en "reisebutikk" eller en elektrobutikk å få tak i en overgang til den norske standarden. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Clas ohlsen? di har nokk garantert "pluggen" du trenger vil tippe pris på ca 100 kr Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Clas ohlsen? Chlas Ohlson - Sjekk på Chlas Ohlsonn.no. Reiseadapter med fem ulike kontakter. Dekker de fleste behov, England, Afrika, Australia, Hongkong, India, Amerika, New Zealand m.m. En meget smart konstruksjon som gjør den ufarlig og lettbetjent. 250V/16A. Lev i tøypose. Ujordet koster 99kr på nett, imens jordet koster 179 kr Endret 8. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Få en test da!! Blder!! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 vel. ryktene om tilbehøret som følger med fra england er feil. man får stasj++ fulgte med alt av veske. ledninger. handsfree etc. og fet boks. FedEx shipper fort, shippa til frankrike samme dag og til gardemoen om morgenen, nordcargo kjørte den hjem til meg. alt kostet rundt 5000kr. ellers har jeg ikke fått lada den, men den er feeet, altså slank. like stor som kort-hodleren min, de to matcher hverandre den er et skikkelig blikkfang osv som vi vet fra før. for annet info sjekk howardforums. btw. var på 15 elektro butikker i trondheim. ingen hadde en slik omformer/adapter. slik må handles på nett. det de hadde var for å bruke norskt stasj i england. ikke omvendt. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kjøp deg heller en norsk Motorola-lader, det er jo så mye enklere. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 kjøper et reise-adapter fra england istedet. ser ut til å stemme: på expansys Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Clas ohlsen? Chlas Ohlson - Sjekk på Chlas Ohlsonn.no. Reiseadapter med fem ulike kontakter. Dekker de fleste behov, England, Afrika, Australia, Hongkong, India, Amerika, New Zealand m.m. En meget smart konstruksjon som gjør den ufarlig og lettbetjent. 250V/16A. Lev i tøypose. Ujordet koster 99kr på nett, imens jordet koster 179 kr Du retter på han, jeg retter på deg. Ohlson med bare én N. Forresten, er Sharp telefoner å finne på den siden? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ja de har masse sharp telefoner. hvis gx er en sharp serie så har de masse av den iallefall Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 et kjapt bilde. alle batterier svikter meg i dag så d får bli mer senere, og jeg er ræwa til å ta bilder også, men her: Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ... alt kostet rundt 5000kr. .... Var den prisen inkludert fortolling?? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg vet ikke hva som er trukket fra kontoen akkurat ¨nå. men det sto 419 pund på expansys med mva og frakt. det er hva jeg regner med er hele prisen. forresten så ringte de fra gardemoen og ville ha personnummeret mitt. varen skulle fortolles eller noe. men da hadde jeg jo allerede mottatt mobilen. merkelig gjeng Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Få en test da!! Blder!! ja, skriv en bruker test! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) vel. etter å ha sittet litt med den har jeg merket at skjermene og tastaturet suger til seg fingermerker. dette merkes sikkert ikke så mye når skjermene lyser. ellers er den ekstremt lett og glatt. (kommer til å miste den i bakken innen en uke sikkert) jeg merka også at den klapper igjen vel hardt. jeg har helst lyst til å legge den sammen, ikke la den klappe sammen selv. da sier det nemlig klapp:P jeg vil ikke slå den på. men det kan dere lese om i howardforums. jeg har heller ikke erfaring fra mange mobiler. men den er mye tynnere enn både k700 og s700. som blir rene klossene i sammenligning. jeg er litt skeptisk til det såkalte "all metal/aluminium" dekslet. vet at det er flere stoffer. men det kjennes ganske så vanlig ut. ikke noe særeget med det liksom. har sett mange fra samsung som har mye bedre metall-alu følelse. tastene gir etter på en KNALL måte, de lar seg dytte ned såvidt, og gir en fin dytte-lyd, tastaturet på denne mot en vanlig telefon blir som tastaturet på en laptop mot et tastatur fra 80-tallet. ingen slår denne batterilokket var vanskelig å få på. men var nok bare jeg som var redd for å ta i(ja det er litt som å holde en mus eller fugleunge, redd for å brekke ) alt annet kan jeg si når jeg får starta den opp!!! som blir til uka Endret 18. oktober 2004 av st0ff3r Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dæven for noen svære beist du har lagt ut her da! Mente store bilder altså. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Støtter denne telefonen fra Expansys norsk språk? Vil du kunne bruke øæå og norsk ordbok når du skriver sms? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 forresten så ringte de fra gardemoen og ville ha personnummeret mitt. varen skulle fortolles eller noe. men da hadde jeg jo allerede mottatt mobilen. merkelig gjeng Du kommer til å motta en faktura i posten fra de om en drøy uke der du nå betale mva. og evnt gebyrer i forbindelse med dette. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 mobilen har ikke innebygd norskt språk i menyer eller ordliste. dette blir forhåpentligvis tilgjengelig i en firmware patch/flash eller noe i den dur. angrer ikke et sekund. ser forresten at "ukens flørt" på amobil.no annonserer styggere og styggere telefoner. den siste var jo bare helt for jæ**lig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå