PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg har da bestemt meg for å kjøpe ny mus og tastatur. Jeg liker å spille cs (ikke hardcore) og drive med 3D og video programmer. Jeg har nå mx510 men den passer ikke helt hånden min, så jeg jeg blir veldig anspent i hånden av å bruke den. Valget står mellom disse: Mx1000 + Microsoft digital Media pro eller Logitech LX500 og kaste den musa som følger med. Eller kjøpe Microsoft Wireless Optical Desktop Elite /m intelli mus edit: eller dette Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort Edition Hva er best? prisen har også litt å si.. Takker for erfaringer og råd Endret 8. oktober 2004 av PoWit Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Ville valgt sistnevnte alternativ. Da får du også mus og tastatur som står i stil med hverandre. Vil du derimot ha den beste musa, går du selvsagt for MX1000. Jeg synes at musa til Microsoft ligger meget godt i handa, men det er selvsagt litt individuelt. Endret 8. oktober 2004 av apwr Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror du det er lurt at jeg kjenner på dem før jeg kjøper? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Tror du det er lurt at jeg kjenner på dem før jeg kjøper? Det er selvsagt lurt å prøve ei mus før du invisterer i den. Det kan jo hende at ei mus ikke ligger godt i hånden din, men de fleste musene er i dag tilpasset de fleste fasonger, men ikke alle fasonger kan tilpasses på en gang eller på ei mus. Så jeg vil råde deg til å prøve og kjenne hvilken mus som passer deg best! Endret 8. oktober 2004 av apwr Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Bare dumt at ingen har mx1000 inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå