TommyGun77 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Var så uheldig at jeg ødela fjernkontrollen og earbudsene til iPoden min, så jeg sendte inn et request sjema i går. Og tro det eller ei de kom på døren min og leverte nytt i dag! Helt gratis! Makan til flott service har jeg aldri opplevd!! Får nesten lyst å kjøpe meg mac! hehe.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg sendte en sånn request til apple på en en lørdag, der jeg beskrev at en venn av meg hadde sprengt øretelefonene, og på mandagen fikk jeg 2 sett gratis i posten Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Endelig bra service av Apple! Har kun hørt om lang leveringstid og dårlig reklamasjonsservice. Kanskje på tide å skaffe seg en Mini? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Min erfaring er at apple gjør sitt beste for å tilfredstille kundene. Det er bare slik att de ikke alltid har produkter tilgjengelig slik att de kan være raske. Jeg vil påstå at apple er nest best etter ibm. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det er ikke bare bra med apple, ventet 4 uker på min i-pod mini som egentlig bare skulle ta litt over to uker, var med inngraveringer så det er derfor det skulle ta 2 uker. skall legge til at det ikke bare apple men også TNT som gjorde at det tokk litt lengere tid, den brukte nemerlig 6 istedenfor 3 dager fra Irland til Norge Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bortsett fra fra lang vente tid på produkter så har apple et bra service opplegg. Den fjernkontrollen som koster 369,- hos apple koster max 50,- å lage... så det skulle bare mangle Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må si jeg ble imponert når ipod'n min var inne også. 2 dager etter at jeg hadde requested en service (jeg requesta på en lørdag), kom et bud på døra, tok ipod'n i en eske, og dro. 6 dager senere kom det samme budet på døra igjen med ipod'n. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bortsett fra fra lang vente tid på produkter så har apple et bra service opplegg. Den fjernkontrollen som koster 369,- hos apple koster max 50,- å lage... så det skulle bare mangle Tja sånn er det vel hos alle , det kalles fortjeneste . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå