aeinstein Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg skal kjøpe dette mini ITX, kan jeg bruke ei helt vanlig ATX strømforsyning? Og kan jeg kjøpe de billigste rammene? Planen er å ha en lydløs download PC under sofaen. Vil det være godt nok til win XP og internett og nettverk? Pc'n skal tilnærmet bare remote's... Noen tanker? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tror du må opp i 1GHz Nehemia-core for å kjøre XP greit nok på en VIA-CPU. Det vet jeg ikke sikkert, bare hørt det fra folk som sier at de andre ikke klarer å spille av Divx-filmer og lignende. Og så tror jeg du må en strømforsyning til mini-ITX, sånn som DENNE. Det kan godt hende det går med en ATX- eller m-ATX-PSU også, men da må du sikkert ha adaptere osv.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke noe divx. Bare ein rein download PC. Passer rammene som står over? Det står merket med "Passer ikke til BX", hva nå det måtte bety? Noen vise ord? Men kontakten likner jo veldig på vanlig ATX strømkontakt. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå