Psh Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hei! En Kompis har kjøpt seg corsair Twinx 1024-3200XL. Skal disse kjøres på T1 eller T2 ? Og hva er denne settingen for noe? Han har også et EPOX EP-8KDA3+ Socket 754 nForce3 hovedkort og i hvilke 2 minneslotter burde de stå i? Takker for evntuelle opplysninger! Endret 8. oktober 2004 av Psh Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 T1 er bedre enn T2 og hvis rammen klarer T1 så er det best å sette på det uansett setinger har med timings på rammen å gjøre, lavere = bedre hvem slotter du sette de er et fett, mene om du setter de med en tom slot mellom seg får du jo bedre kjøling da, ikke at det lille der har så mye å si Lenke til kommentar
Psh Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Takker for svar, jeg skjønner at lavere timings er bedre. T1 og T2 var bare noe jeg ikke hadde vært borti før... Men jeg lurte bare på hva minnet er spesifisert til T1 eller T2? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vet ikke egentlig. se der du kjøpte rammen eller produsentens hjemmeside for mer utfyllende svar Lenke til kommentar
Psh Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Har sjekket begge steder... ingen info der gitt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 typisk...jeg tipper de er godkjent for T1...det er jo et fett egentlig, bare sett de på T1 du. blir det ustabilt, så er det bare å bytte hva setter hk selv når du velger auto da? cpu-z er bra til å forklare hva som blir valgt Lenke til kommentar
Psh Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 T2 velges automatisk, det var derfor jeg lurte nemlig. Siden hans gamle dårligere minne satte T1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå