XenZor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg skal bestille ny PC nå, og lurer på om det er noe jeg har glemt? Delene er: Fra MPX: - AOpen H600B Midi Tower kabinett SORT - Intel Pentium 4 540 - 3.2Ghz Socket 775 - NEC ND-3500 DVD±RW 16x Dual layer - SORT - Sony Diskettstasjon 3.5" 1.44MB SORT - TwinMOS 1024MB DDR PC3200 Dual - Western Digital 200GB Caviar SE SATA HD Fra komplett: - PoX EP-5EGA+ Hovedkort for S775 I915G,SATA,ATX,GbLAN,DDR,PCI-Ex16, VGA - PAPST Vifte 80x80x25mm (19db) Jeg skal bruke det integrerte skjerm- og lydkortet på HK. Er det noe jeg har oversett? Takker for svar. XenZor Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvis du ikke kjøper boxed cpu trenger du en vifte Følger det med en strømforsyning i kabinettet Og du mangler en 20cm blå katode edit: Hvis ikke papst viften var ment som cpu vifte da? Endret 8. oktober 2004 av PoWit Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal bestille denne prosessoren. Det står "vifte", men betyr det at den er boxed? XenZor Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis du ikke kjøper boxed cpu trenger du en vifteFølger det med en strømforsyning i kabinettet Og du mangler en 20cm blå katode edit: Hvis ikke papst viften var ment som cpu vifte da? og hvordan skal han greie å feste en vifte direkte på CPUen? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis du ikke kjøper boxed cpu trenger du en vifteFølger det med en strømforsyning i kabinettet Og du mangler en 20cm blå katode edit: Hvis ikke papst viften var ment som cpu vifte da? og hvordan skal han greie å feste en vifte direkte på CPUen? Det kunne hende at han kjøpte boxed cpu og tok ribben derifra og satt på den stille papst vifta isetede Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal bestille denne prosessoren. Det står "vifte", men betyr det at den er boxed? XenZor Jepp, det betyr boxed! Jeg synes at det ser ut som om du har det du trenger. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Tusen takk for raske svar! Det er fort gjort å glemme noe, men da ser det ut til at det bare er å bestille. XenZor Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor ikke et AMD system? yter bedre i 3d.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor ikke et AMD system? yter bedre i 3d.. Fordi maskinen ikke skal brukes til spilling. Jeg vurderte et AMD-system, men valget falt på Prescott. Kan jo være greit med en varmeovn nå som vinteren nærmer seg. :!: Men seriøst, jeg bygger denne maskinen for noen venner, og tror de kommer til å bli fornøyd med den. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå