stein_therock Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg er ganske lei av dette gammle xp skinet så jeg har lyst på noe nytt, du vet forandring fryder Men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne sanne skins. har sett litt forskjelige bilder men hvor kan jeg finne d? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg ville prøvd i programvare-forumet istedenfor. men hvis du f.eks. laster ned style xp eler window blinds kan du forandre themes. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 StyleXP er et fint program hvor du kan ha mange themes som det heter, pluss en del andre utseende-instillinger. Jeg bruker dette programmet sammen med ObjectDock, som gir en lignende programlinje som i Mac OS X, den som glir opp fra nederst på skjermen. det blir litt mer spennende enn standard XP-eng med himmel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Feilpostet. Flyttes til kategori som omhandler windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå