Joachim_F Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nintendopresidenten Saturo Iwata har fortalt at brukere av Nintendo DS vil kunne laste ned spill og annet innehold ved hjelp av det trådløse nettverket. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne her har muligheter ska jeg si dere! Men det er vel ikke akkurat en konsoll..? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Får vi i Norge lov til å laste ned spill tro? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Får vi i Norge lov til å laste ned spill tro? Jeg vil tro at tilbudet vil være identisk i USA og Europa. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er nok snakk om demoer o.l. og ikke fullversjoner av spill, hvertfall ikke uten og betale for de vil jeg tippe. Men at flere kan spille samme spill over nettverk uten at alle har samme spillet o.s.v. er jo kult da. Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg