andm Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har utforsket "my friends"-funksjonen på T630, og fått den til å fungere. Jeg kan chatte med venner, og det ser ut til å fungere greit. Et irriterende problem som dukker opp, er at GPRS-tilkoblingen aktiverer seg og deaktiverer seg i hytt og vær. Er det mulig å få tilkoblingen til å være aktiv når jeg er i samtaler, så jeg faktisk kan motta meldingene folk sender til meg? Slik som det er nå, så mottar jeg ikke meldingene med mindre jeg logger på igjen, for å aktivere GPRS-tilkoblingen. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På grps instillingene på mobilen ettellerannet sted finner du noe hvor du kan bestemme om den alltid skal være koblet til GPRS. På 7610 er valget: "GPRS-tilkobling: Når tilgjengelig". Vet ikke om det er samme formulering på T630. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror ikke det finnes en slik innstilling, men uansett så oppstår dette problemet kun i "my friends". Hvorfor ville Sony Ericsson laget en slik ellers genial funksjon, hvis den blir helt ubrukelig når GPRS-tilkoblingen forsvinner? Er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan hindre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå