Gå til innhold

K700i og kameralyden :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat har fått seg den telefonen og fortalte at det må gjøres på en luguber måte..

Det er fordi jeg mener det finnes noen lover/regler som sier at det skal komme en lyd som avslører at du tar bilde. For at det ikke skal være så enkelt å ta snikbilder.

BTW: Utrolig stygg lyd forresten!

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar
En kamerat har fått seg den telefonen og fortalte at det må gjøres på en luguber måte..

Det er fordi jeg mener det finnes noen lover/regler som sier at det skal komme en lyd som avslører at du tar bilde. For at det ikke skal være så enkelt å ta snikbilder.

BTW: Utrolig stygg lyd forresten!

Tviler på at det finnes noen lov om dette.

Det er fullt mulig å slå av kameralyden på andre typer telefoner.. f.eks på min Nokia 6230.

Lenke til kommentar

Tviler på at det finnes noen lov om dette.

Det er fullt mulig å slå av kameralyden på andre typer telefoner.. f.eks på min Nokia 6230.

De lovene gjelder vel bare i Korea, så du får ikke skrudd av lyden på mobiler produsert i korea.

Hvorfor dette også gjelder SE vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Dette kan umulig være riktig.. Jeg kan skru av kameralyden på min 7610 uten noen problemer..

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har kommet til Norge enda...

Men i flere land er det påbudt med kameralyd på nye mobiler, derfor ble muligheten for å ta den vekk fjernet i firmware oppdateringer til K700.

Poenget er iallefall at man skal vite når man blir tatt bilde av, slik at det ikke blir noe snikfotografering...

Ser egentlig ikke problemet deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...