active-x Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har en SE K700i. Begynner å synest at kameralyden er ganske irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den? Har prøvd med: Profilen Møte Lydløs Ringevolum 0 Ingen av delen har fungert. Firmware er R2L001 Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) En kamerat har fått seg den telefonen og fortalte at det må gjøres på en luguber måte.. Det er fordi jeg mener det finnes noen lover/regler som sier at det skal komme en lyd som avslører at du tar bilde. For at det ikke skal være så enkelt å ta snikbilder. BTW: Utrolig stygg lyd forresten! Endret 8. oktober 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmmm, det var merkelig Jeg har på profil: møte og da er ikke kameralyden på. Jeg vet ikke hvilken firmware jeg har... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Før virke det å sette tlf. i møte, men ikke med nyere fw. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 En kamerat har fått seg den telefonen og fortalte at det må gjøres på en luguber måte.. Det er fordi jeg mener det finnes noen lover/regler som sier at det skal komme en lyd som avslører at du tar bilde. For at det ikke skal være så enkelt å ta snikbilder. BTW: Utrolig stygg lyd forresten! Tviler på at det finnes noen lov om dette. Det er fullt mulig å slå av kameralyden på andre typer telefoner.. f.eks på min Nokia 6230. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På min k500 kan man bare sette den på lydløs, og da forsvinner kameralyden Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 På min k500 kan man bare sette den på lydløs, og da forsvinner kameralyden funker ikke på K700.... testet nå Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hmm "bra" jeg har gammel firmware da.. funket fint å sette profil til møte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har hørt lyden til k500i (sikkert samme som k700i).. Det høres ut som en katt som blir slengt mot en betongvegg! Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvor høye bilder tar k700 før den komprimerer dem? I størrelse altså Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har kameralyd når jeg har stille og møte... Og min telefon er over to måneder gammel... Irriterende... Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tviler på at det finnes noen lov om dette. Det er fullt mulig å slå av kameralyden på andre typer telefoner.. f.eks på min Nokia 6230. De lovene gjelder vel bare i Korea, så du får ikke skrudd av lyden på mobiler produsert i korea. Hvorfor dette også gjelder SE vet jeg ikke... Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er fordi jeg mener det finnes noen lover/regler som sier at det skal komme en lyd som avslører at du tar bilde. For at det ikke skal være så enkelt å ta snikbilder. Dette kan umulig være riktig.. Jeg kan skru av kameralyden på min 7610 uten noen problemer.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmmm, det var merkelig Jeg har på profil: møte og da er ikke kameralyden på. Jeg vet ikke hvilken firmware jeg har... Off topic: Noen som har stjålet tlf. din i helga? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 På min k500 kan man bare sette den på lydløs, og da forsvinner kameralyden Det går ikke på min K500. Det er den styggeste "knipse" lyden jeg har hørt på noen telefon, ingen som vet om en måte? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det blir fjernet på alle nye telefoner i software ja, tro det eller ei. Men det er ingen lov, men det er altså for å slippe snik-fotografering som noen sier. Kan fjerne den på min nokia, men vet at jeg ikke kan det hvis jeg oppdaterer software. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vet ikke om det har kommet til Norge enda... Men i flere land er det påbudt med kameralyd på nye mobiler, derfor ble muligheten for å ta den vekk fjernet i firmware oppdateringer til K700. Poenget er iallefall at man skal vite når man blir tatt bilde av, slik at det ikke blir noe snikfotografering... Ser egentlig ikke problemet deres... Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kamera lyden forsvinner på min K700i når jeg setter den i stillemodus (hold # tasten inne). Jeg bruker fw: R2E011 Lenke til kommentar
adale Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ingen andre triks for å få den vekk? Jeg har firmware som ble lastet inn den 29 september. Tror ikke det er noen offisiell versjon etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå