Jennifer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har sett en film for en del år tilbake som jeg gjerne skulle hatt tittelen på. Handlinger går ut på at en svart mann blir tatt opp in en klubb for jegere, eller noe sånt. Deretter blir han tatt med ut i skogen til klubbhuset. Plutselig oppdager han at de er menneskejegere og han er neste offer. Han blir så sluppet ut i skogen med noen minutter/timers forsprang. Så starter jakten på han. Husker desverre ingen av skuespillerne. Nesten hele filmen utspiller seg i skogen. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sett den 3-4 ganger, men husker ikke navne. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, det er ikke Hard Target da? Minner litt om den hvertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 http://www.imdb.com/title/tt0111323/ "Surviving the game" med Ice T, kanskje? "Always check the barrel" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Er surviving the game, men kan ikke huske at coveret var sånn. Jeg som fant frem alle VHS filmene mine, for jeg visste at jeg hadde den filmen en eller annen plass, så kommer psilocybe med svaret Endret 8. oktober 2004 av CurSe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Klikker du på cover-bildet, kommer du til en ny side. På den siden er iallefall coveret slik det var når jeg leide den for mange herrens år siden. Alt man husker.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Cover pleier ikke alltid å være like i USA og Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå