Cera Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg sitter her med en utenlandsk versjon av xp instalert (er ikke warez, men instalert av selger), men hadde nå ønsket en norsk versjon, er det mulig og laste ned noe fra microsoft slik xp-en kan bli norsk evt engelsk? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei, tviler på at det går. Man må kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Så når en kjøper et produkt med lisens så betaler en lisens bare for et spesifikt språk? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan jo alltids bytte Regional Settings og all den dritten der til Norsk/Norge da. Ellers så må du vel kjøpe ny, vil jeg tro. Det er to forskjellige utgaver liksom, de selges separat. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Må kjøpe ny ja... ingen vei utenom hvis du vil ha norsk versjon. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Microsoft ville ihvertfall ikke hjelpe meg,ingen bønn der i gården, så da blir det vel nytt. Noen som vet hvor en får tak i XP billig, gjerne studentutgave hvis den er billigst. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvilket språk av Windows har du nå forresten? et veldig vanskelig et? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ikke veldig vanskelig et, tysk, men det egner seg ikke så godt til mitt bruk akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå