Laze Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har hatt en Netshop 1557GLS noen dager nå, og til programmering og denslags er jeg meget fornøyd med maskinen. Dessverre kan jeg ikke si det samme hva spilling angår; dersom jeg kjører grafikkintensive prosesser på maskinen (har testet Doom3, Dawn of War, Myst4, Rome: TW) går alt glatt i 30-60 minutter, deretter fryser maskinen fullstendig, og man må skru den av og på for å få liv i den igjen. Jeg har ikke bedrevet overklokking eller noe slikt. Pcn står på en vanlig pult i et relativt kjølig rom, så det burde ikke dreie seg om overoppheting heller ... Noen som aner hva som er galt? Og om det er en software-feil (som jeg kan fikse selv), eller en hardware-feil (som Netshop får ta seg av)? Specs: Intel Pentium M 735 1,7GHz FSB400 2MB CACHE ATI 9700 128MB med nyeste Omega Drivere (samme feilen oppstår med de originale ATI-driverne) 2 x Standard 512MB 333 MHz (PC2700) SODIMM DDR Non-ECC SODIMM Samsung 80GB 5400RPM ATA/100 Silent Seek 8MB cache WinXP SP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå