guso Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Quote: Den 2002-05-15 16:21, guso skrev: Quote: Den 2002-05-15 16:19, Ash skrev: Quote: Den 2002-05-15 15:47, guso skrev: 300 &650 går greit. Men da er det klokket opp til det. Gidder du å lese av hva som står på minnebrikkene på kortet ditt? (Jeg begynner å bli seriøst nysgjerrig på om dette kun er kort som er "plumbert" eller om det er brukt billigere deler). Klarer kortet 300/650 (std Ti4600 hastighet) så er neste steg 310/700. hehe. Det er hva jeg kjører mitt Ti4600 kort på, jeg har ikke giddet å teste høyere da det funker helt perfekt på den hastigheten og jeg trenger vel ærlig talt ikke mer ytelse per idag heller. Yess åfkårs! jeg er på vei hjem og leser av! Mailer svaretnoe senere i dag. Har sjekket ut minebrikken og det står 28 på slutten. Viften sitter så godt fast at jeg tør ikke løsne den. Det er et grønt kort. Får ikke Asus opp i oppstartsmenyen, noe som jeg har fått før(Navnet på kort typen). Får heller ikke opp Asus menyen under installering av driverne(vedlagte CD plate)Det står Nvidia på kortet. Asus navnet kommer ikke opp i det hele tatt i menyen til Nvidia. Klokking opp til 300/700 gikk greit, 10818 i sysmark. Fornøyd med det. Men allikevel litt surt da det ikke er et asus kort! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei! Hvis du ikke har fått det kortet du har rett på, hvorfor ikke klage(hvis det du har er trægere da)? Jeg får det samme kortet nå og går rett til "rettsak" :razz:.. Neida.. Men får jeg ikke det kortet jeg skal ha, så skal jeg kreve å få det kortet i Retail pakningen(er det noen forskjeld på det bulk kortet å retail kortet)? Det skal jo ikke være forskjeld på skjermkortet i enten Bulk eller Retail, men her ser det ut til at det er slik det er.. Lenke til kommentar
guso Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 20:07, hasuwest skrev:Hei!Hvis du ikke har fått det kortet du har rett på, hvorfor ikke klage(hvis det du har er trægere da)? Jeg får det samme kortet nå og går rett til "rettsak" :razz:.. Neida.. Men får jeg ikke det kortet jeg skal ha, så skal jeg kreve å få det kortet i Retail pakningen(er det noen forskjeld på det bulk kortet å retail kortet)? Det skal jo ikke være forskjeld på skjermkortet i enten Bulk eller Retail, men her ser det ut til at det er slik det er.. Har snakket med folk i fra Komplett.no i dag og de skulle undersøke saken (sende mail i retur) men har ikke fått svar fra de ennå...skal bli spenende å se hva de skriver! Lenke til kommentar
Cir|th Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Mitt geforce4 kort er også grønt (kjøpt oxo på komplett). Det er en ganske kul vifte med en Nvidia Geforce4 bilde på ! Hva skal vi gjøre med disse kortene vis det er feil kort ?? Lenke til kommentar
guso Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 10:00, Cir|th skrev:Mitt geforce4 kort er også grønt (kjøpt oxo på komplett). Det er en ganske kul vifte med en Nvidia Geforce4 bilde på !Hva skal vi gjøre med disse kortene vis det er feil kort ?? Vi får avvente situasjonen noe... tror jeg. Ta å sjekk opp kortet ditt. Hvilke verdier får du i normal posisjon? (290/600)? klarer du også å klokke kortet til 315 / 714 ? Får du Asus i oppstarts menyen? Lenke til kommentar
Cir|th Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 I oppstarts menyen? Når du starter PC-en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå