andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Finnes det noen norske netthandler som selger høytalerbyggesett? Er ute etter noen gode høytalere. Har sett på ljudia, men ingen av de er aktuelle. På forhond takk for alle svar. Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøv www.dynabel.no Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Eltek har bra byggesett. Det de har er alt fra 'bra' til 'high-end', så det koster gjerne litt. Har aldri handlet fra dem via nettet, så jeg kan hverken anbefale eller advare mot det, men de har da en nettbutikk funksjon ihvertfall. [edit]-Og så er det meg da, som alltid må skrive så mye tekst at jeg alltid poster etter noen andre... [/edit] Endret 8. oktober 2004 av John P. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har handlet fra Eltek/www.dynabel.no før (lenge siden) og ble storfornøyd! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Prøv www.ljudia.no Har funket bra for meg. EDIT: Ooops, så ikke at du har prøvd det allerede. Forget it. Endret 8. oktober 2004 av ChrisCon Lenke til kommentar
Lou Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har handlet fra Eltek i mange år. Bare gode erfaringer! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 takker så meget for svar. ill check it out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå