stigfjel Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Som alle vet, har ATI langt fra tilfredsstillende drivere. Det jeg lurer på, er hvordan disse fungerer sammen med f.eks. X800-kortene. Noen som har prøvd driverne for disse kortene. Jeg får de ikke til å fungere, samme hva jeg gjør, enda ATI sier at disse driverne skal støtte X800-kortene. Edit: skjermkortet jeg har, er da et ATI Radeon X800 Pro BuildByATI Endret 8. oktober 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det skal nok fungere jo. Hvorfor du ikke får det til vet jeg ikke. Har du prøvd siste versjon? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Det skal nok fungere jo. Hvorfor du ikke får det til vet jeg ikke. Har du prøvd siste versjon? Jeg prøvde driverversjon 3.14.1, som er ATI sin nyeste driverversjon. Linux-distroen jeg bruker, er Slackware 10 @ 2.6.7 med X.org 6.7.0. Edit: når jeg starter fglrxconfig kommer ikke X800-baserte kort opp i listen over støttede kort. Og når den skal installere, sier fglrxconfig at den ikke var i stand til å finne et av de støttede kortene i driverne. Endret 8. oktober 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmmmm... merkelig. Som regel så får man bedre support på ATI-driverne på forumene til Rage3D. De har også eget Linux-forum for Linux-driverne. http://rage3d.com/board/forumdisplay.php?f=61 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Joda, jobbet litt med det, og nå fungerer 3D-akserelasjonen for Radeon X800 Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå