Teek Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen Her som vet om et sted jeg kan få tak i vannkjøling til under 1000 kr? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kommer ikke på noen ferdig sett til noe spes. under 2K som jeg vil anbefale. Muligens noen andre kommer på/finner noe. Lenke til kommentar
pgus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det har vært mye snakk om "Thermaltake BigWater Water Cooling Kit" Selges blant annet på PSdata.no... Se ellers http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=307502 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det har vært mye snakk om "Thermaltake BigWater Water Cooling Kit" Selges blant annet på PSdata.no... Se ellers http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=307502 Jeg har bestillt det settet... Det kommer på lager 25.10. Det har fått gode omtaler i tester jeg har lest. Det kom på 977 kr. med frakt for meg Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Q-tec vannkjølingen avbestilte jeg! Endret 8. oktober 2004 av Teek Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har akkurat bestilt meg Q-tec vannkjøling, er det greit nok? http://www.qtec.info/products/productpics.htm?artnr=13793 Orker ikke vente til 25.10 Uffda. Jeg ville nok ha venta til den 25/10 Det jeg har hørt, er at den vannkjølinga ikke er særlig mye å skryte av. XenZor Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut thermaltake big water cooler here i come Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett? Endret 8. oktober 2004 av Teek Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror ikke du kommer til å bli så fornøyd med qtec. Lav ytelse og ingen utbyggingsmuligheter. (vis du ikke vil ha skyhøye temperaturer da.) Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut thermaltake big water cooler here i come Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett? Leste du det? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg skal snart selge min brukte Zalman Reserator 1 (hele stettet altså) til ca 900 .... men det blir nok ikke før desember eller no... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut thermaltake big water cooler here i come Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett? Leste du det? Nei Hev meg etter reply knappen så snart jeg leste at qtec var bestilt, for å redde sjebnen din. Syns du skal spare litt og komponere ett fint sett med ac cuplex pro, dangerden eller lignende. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg tok rådet ditt og bestile big water cooler alikevel, leste masse tester om den q-tec greia og den har kommet dårlig ut thermaltake big water cooler here i come Tror dere det blir vanskeligt og feste den vankjølingen i ett sunbeam kabinett? Leste du det? Nei Hev meg etter reply knappen så snart jeg leste at qtec var bestilt, for å redde sjebnen din. Syns du skal spare litt og komponere ett fint sett med ac cuplex pro, dangerden eller lignende. Var det ikke allerede bestillt da? Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Q-tec vannkjølingen avbestilte jeg! Dette innlegget har blitt redigert av Teek, 08/10/2004 : 15:04 Flaks at det er noe som heter avbestilling! Endret 8. oktober 2004 av Teek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå