Gå til innhold

Kizz dvd som kjører div-x ?

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg sier at det går ann å hente en update sak for den Kizz dvd spilleren som ble solgt på coop(?) Det var denne saken som egentlig var en vanlig pc dvd-rom. Han sa det var en update på kizz sine sider som gjorde at spilleren støttet ?!17!? nye formater. Han har ikke denne spilleren selv, det har ikke jeg heller. Derfor spør jeg her fordi jeg ikke gidder undersøke saken nærmere siden jeg syntes det hørtes høyst usannsynelig ut...

Men jeg vil gjene ha en spiller som kan vise div-x på tv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den Kizz'en kjører nok DVD-ROM løsning som mange billige spillere....derfor skal det ikke være så vanskelig å få den til å spille divx med en liten update....det blir nok værre med en "ekte" stasjonær dvd :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-15 20:58, dudsi skrev:

Den Kizz'en kjører nok DVD-ROM løsning som mange billige spillere....derfor skal det ikke være så vanskelig å få den til å spille divx med en liten update....det blir nok værre med en "ekte" stasjonær dvd :wink:

Den begrensningen ligger nok ikke i selve DVD-ROM spilleren, men i chipen som dekoder filmene. Som vanlig klarer de bare å dekode Mpeg1 og 2, ikke Mpeg4 som bla. Divx er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...