neon123 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hey.. hvem er best av: Intel Pentium 4 3.0E GHz (Prescott) og: Intel Pentium 4 3.0 ghz ?? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De er akkurat like bra Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det heter ikke hvem men hvilken ..*pirke-pirke* Lenke til kommentar
nixon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hey.. hvem er best av: Intel Pentium 4 3.0E GHz (Prescott) og: Intel Pentium 4 3.0 ghz ?? Har ikke Prescotten 800 MHz frontside bus (FSB) mens den andre har 533? Endret 8. oktober 2004 av nixon Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hey.. hvem er best av: Intel Pentium 4 3.0E GHz (Prescott) og: Intel Pentium 4 3.0 ghz ?? Har ikke Prescotten 800 MHz frontside bus (FSB) mens den andre har 533? Det er vel bare P4 3,06 Ghz som har 533FSB. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 tenker å kjøpe 3.2 Prescott..... er dette et godt valg? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De er akkurat like bra Å? Trodde Prescott var bedre jeg? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De er akkurat like bra Å? Trodde Prescott var bedre jeg? det sies at prescott er bedre til spilling men det er i så fall ikke mye. etter de testene jeg har sett så er det minimal forskjell mellom de Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De er akkurat like bra Å? Trodde Prescott var bedre jeg? det sies at prescott er bedre til spilling men det er i så fall ikke mye. etter de testene jeg har sett så er det minimal forskjell mellom de Akkurat. De små forskjellene som finnes er ikke merkbare, man må benchmarke for å se dem Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Northwood er best Den er best i bencmarking og vesentlig kjøligere. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 De er akkurat like bra Å? Trodde Prescott var bedre jeg? det sies at prescott er bedre til spilling men det er i så fall ikke mye. etter de testene jeg har sett så er det minimal forskjell mellom de Akkurat. De små forskjellene som finnes er ikke merkbare, man må benchmarke for å se dem Da må det være lov til å si at Prescott har blitt til en flop... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du får lov............bare si det.......:-) Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Okey. Men hvorfor er prescott mye billigere da? det stod et sted at hyper threadinga var oppgradert på prescott Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis jeg skulle kjøpt med prosessor ville jeg gått for en AMD 64 bit, men da trenger du sikkert nytt HK, og det blir kanskje litt dyrt igjen. Nå tenker jeg på spill pc deler da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå