hans A Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Nå kommer dagen man snuser på naboens formue. Ser ut som skatteetaten har lagt inn en kode for hvert søk for å unngå nedlasting av tall. De nye listene skal bare være tilgjengelig i en begrenset periode. Men alle gamle data fra 2000-2002 ligger tilgjengelig hele året! Endret 8. oktober 2004 av hans A Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Da har jeg sjekket alle venner og kjente. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 huh? Hva er det snakk om? Kan du i det minste si hvor man finner dem? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 huh? Hva er det snakk om? Kan du i det minste si hvor man finner dem? http://www.sol.no/okonomi/skatt/sok.html Lenke til kommentar
hans A Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvis du vil gå rett til kilden er det bare å gå inn på skatteetaten sin side. Lurer på om de nye reglene har tilbakevirkende kraft. slik at alle de gamle listene (2000-2002) også må fjernes. Men det strider vel mot grunnloven. Så slike sider som dette vil fortsatt eksistere. Endret 8. oktober 2004 av hans A Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvorfor står jeg i skattelistene når jeg ikke betaler noen form for skatt, eller jobber noen steder? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skjønner ikke helt poenget jeg da? Det kan vel ikke være så utrolig spennede å vite hva andre tjener? Det blir liksom litt sånn : AH-HA...han tjener ikke mere nei...*goss* *goss*...sladre til de du kjenner Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva i F*** er vitsen å se hva naboen tjener da?? Hvis man skal være så frekk så kan du jo like godt spørre han!! Utrolig fjortisaktig å sjekke sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå