Txihelge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Kjører med ovenfornevnte kort og 1.8 p4 northwood, 512 ddr pc 2700, 2x wd 120 gb. hd, plextor 40x brenner og nec dvd rom. 1 hd og 1 rom på hver sin kabel. Når jeg skal brenne klarer ikke maskinen holde buffer. Har prøvd både fra hd og fra cd rom. Bruker clone og nero. Harddiskene er delt i to a 60 gb. Noen gode råd? Det virker også som interkomunikasjonen i maskinen går tregt, spesiellt når flere operasjoner skal gjøres paralellt. Har fått grei score på 3d mark 2002. Ca 9200. MVH Helge Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 har du husket å slå på DMA?? :smile: Lenke til kommentar
Txihelge Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Hva er DMA? Innstilling i BIOS? På forhånd takk. MVH Helge Lenke til kommentar
Raven Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Slikt gjøres i enhetsbehandling eller device manager om du vil. I 2000/XP går du inn på Ide kontrollerene, under advanced options kan du velge DMA. I win9x klikker du deg inn på cd-romene din i enhetsbehandling og for hdene tror jeg det ligger på disketstasjoner...det husker jeg ikke helt.....lenge siden jeg har brukt 9x nå.....:smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 vilken versjon av nero bruker du,den siste versjonen er 5.5.8.2 hvilket os bruker du,bruker du xp er dma tilljengelig ved behov. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå