Aalton Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei.. jeg satt og så matrix triologien og ringenes herre.. og airwolf (tv-serie for de som ikke vet det).... Så da lurte jeg på Hva er den beste filmen eller serien du noen gang har sett?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Denne tråden finnes det flere versjoner av. Pulp Fiction og Brisco County JR. Lenke til kommentar
squad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 film: lotr, friday serie: simpsons, methodman and redman show Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 film: lotr, fridayserie: simpsons, methodman and redman show De er konge bra... Denne tråden finnes det flere versjoner av. Pulp Fiction og Brisco County JR. Takk er klar ovr dt... pulp fiction er jo helt rå bra... den andre har jeg ikke hørt om.. Legg gjerne til en anmeldelse på filmen nård dere svrer her.. Takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Finnes et utall av tilsvarende tråder. Bruk dem istedenfor. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg