kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Heisann! Fikk opp en melding om at det var kommet en ny versjon av DC++ i natt, så jeg tenkte jeg skulle oppdatere. Siden var nede, men jeg tenkte det var et midlertidig problem. Nå sitter jeg fortsatt her, men jeg kommer fortsatt ikke inn på siden. Noen som vet hvor jeg kan finne den nye versjonen? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er bare å søke på google. Det finnes sikkert hundrevis av mirrors der ute. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 http://sourceforge.net/projects/dcplusplus/ Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Deretter legger du inn nyeste fulDC i samme slengen. http://ful.dcportal.net/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 fulDC ? Kan du gi meg et kort sammendrag om hvorfor jeg bør legge det inn? Hva gjør det bedre enn kun vanlig DC++? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Du kan lese om alle forandringene med screenshots her. Endret 8. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eg testa ut fulDC, måtte venta 5-6 timar på indexering, for så å bli utestengt frå ein HUB eg har pleid å henga på (viking). Er det HUB'en eller fulDC det er noko *gale* med? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Blir du utestengt pga. fulDC er hubben drit. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hva er hovedforskjellenne mellom fullDC, og Odc? evt, hvem er best? (bruker odc nå..) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er fuldc en slags oppdatering til DC++ `? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er fuldc en slags oppdatering til DC++ `? Det er en modifisering av DC++, akkurat som oDC Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er fuldc en slags oppdatering til DC++ `? Det er en modifisering av DC++, akkurat som oDC ok. så den funker likedal som DC++ altså? Forresten.. Noen måter å exportere hubbene jeg er på på en fil, som jeg kan importere igjen på nyeste version av DC++ eller FulDc ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er fuldc en slags oppdatering til DC++ `? Det er en modifisering av DC++, akkurat som oDC ok. så den funker likedal som DC++ altså? Forresten.. Noen måter å exportere hubbene jeg er på på en fil, som jeg kan importere igjen på nyeste version av DC++ eller FulDc ? Det er en del forbedringer i fulDC, men det er egentlig det samme ja. Installasjon av fulDC skjer ved at du kopierer over dcplusspluss.exe filen og legger til en mappe, så det er ikke nødvendig med backup. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kan man installere fullDC over Odc? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mhm, ja! Som Thompzen sa, det blir ein slags oppgradering. Når eg starter fulDC har eg ting på plass... Eg får ikkje starta DC++ så lenge fulDC køyre, men om eg avslutte fulDC kan eg starta DC++ på heilt vanleg måte, og ha tilgang til alt som før. Ikkje så stor fare å eksperimentera, mao. PS! Du kan ta backup av DC++ ved å bare ta kopi av .xml-filene under C:\Program Files\DC++ Du må gjerne mysa litt i DCPlusPlus.xml og Favorites.xml også.. Der ser du korleis ting er lagt opp... fulDC og DC++ bruker samme .xml-filer og *tolkar* dei ganske så likt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ja jeg kan installere over Odc? Endret 13. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 I en hub jeg er på (svensk privathub) er det oDC som ikke er tillatt. De fleste bruker fulDC. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 den nye versonen er litt rar lynes jeg, så jeg holder meg til den gamle 0.401 den synes jeg er best. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Yoshi Hub klienten har begynt å kjenne igjen fulDC har jeg merka.... Lenke til kommentar
lagunaStv Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hei hvor finner jeg public hub lists til dc++? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå