Gå til innhold

Ny DC++ versjon

kaaasen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fikk opp en melding om at det var kommet en ny versjon av DC++ i natt, så jeg tenkte jeg skulle oppdatere. Siden var nede, men jeg tenkte det var et midlertidig problem.

Nå sitter jeg fortsatt her, men jeg kommer fortsatt ikke inn på siden. Noen som vet hvor jeg kan finne den nye versjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er fuldc en slags oppdatering til DC++ `?

Det er en modifisering av DC++, akkurat som oDC

ok. så den funker likedal som DC++ altså?

Forresten.. Noen måter å exportere hubbene jeg er på på en fil, som jeg kan importere igjen på nyeste version av DC++ eller FulDc ?

Det er en del forbedringer i fulDC, men det er egentlig det samme ja. Installasjon av fulDC skjer ved at du kopierer over dcplusspluss.exe filen og legger til en mappe, så det er ikke nødvendig med backup.

Lenke til kommentar

Mhm, ja!

Som Thompzen sa, det blir ein slags oppgradering.

Når eg starter fulDC har eg ting på plass...

Eg får ikkje starta DC++ så lenge fulDC køyre, men om eg avslutte fulDC kan eg starta DC++ på heilt vanleg måte, og ha tilgang til alt som før. Ikkje så stor fare å eksperimentera, mao.

PS! Du kan ta backup av DC++ ved å bare ta kopi av .xml-filene under C:\Program Files\DC++

Du må gjerne mysa litt i DCPlusPlus.xml og Favorites.xml også.. Der ser du korleis ting er lagt opp...

fulDC og DC++ bruker samme .xml-filer og *tolkar* dei ganske så likt :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...