Hydrolift Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dynaudio Contour 5.4 ! Hvis du ikke hører på den, har du gått glipp av mye ! Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Audiovector Mi3 Avantgarde, kan vel være et alternativ ? Koster litt mindre enn det du har tenkt å bruke. (ca. 37) jeg har siklet på disse hele året, og muligens får jeg de i julegave fra meg selv.... En helt rå høyttaler, kanskje litt mindre bass i de enn det du er ute ette, men bør vurderes Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Audiovector Mi3 Avantgarde, kan vel være et alternativ ? Koster litt mindre enn det du har tenkt å bruke. (ca. 37)jeg har siklet på disse hele året, og muligens får jeg de i julegave fra meg selv.... En helt rå høyttaler, kanskje litt mindre bass i de enn det du er ute ette, men bør vurderes den glemte jeg knall høyttaler det og Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Takk for tipset. Audiovector Mi3 Avantgarde har jeg hørt selv.Kanonlyd det!men som du sier,litt slank i bassen. Sub vil jeg helst slippe. Ser her nå at Norsk Audio Teknikk har både Response og Dynaudio. Det blir garantert en tur innom på min messetur i tigerstaden. Endret 14. oktober 2004 av egmur Lenke til kommentar
Bose Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ta med øra dine og favoritt cd`n din til eltek du Dynabel Euforia Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser her nå at Norsk Audio Teknikk har både Response og Dynaudio.Det blir garantert en tur innom på min messetur i tigerstaden. Morten er gutten sin det Der finner du mye snacks i alle prisklasser. Det er imidlertid stengt der i helga, da ern på messe i Horten, men er tilbake på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå