Gå til innhold

Panasonic NV-DS150, panasonic NV-DS38?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal visst være med innebygget sensor som starter opptak ved bevegelse, stemmer det? Hvordan fungerer det, og er de å oppdrive idag?

NV-DS150 og DS15 har i allefall bevegelsesensor som starter opptaket.

Er nok dessverre en utdød rase, men burde vel finnes som brukt.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei på deg :new_woot:

Sitter med ett slikt dv kamera rett foran meg nå,jeg er natur fotograf,og bruker min panasonic nv-Ds150 blant annet til og filme rev på åteplass,den har en sensor som starter når det beveger seg foran linsa,men helt klart ikke lurt i blåsete vær :dribble: da vil det bli mye film av blader og annet rask som flyr forbi.

det har i alt 400X Zoom,men bruker ikke diggitalt i det hele tatt,bruker bare optisk zoom,det er det beste for min del

men har faktisk ett litet problem,får ikke kamera til å virke på pc`n med firewire,men har andre dv kamerar for og legge over film,bilder,hehehehe,ble så irritert her att jeg kjøpte meg ett billigt JvC kamera for å kjøre over filmene mine

men er det muligens noen her som vet om jeg trenger noe som helst driverere til xp for å få det inn?,men tilbake til selve ds150 igjen,skulle du få tak i deg ett slikt kamera,så er det helt klart ett artigt kamera,det tåler mye,og er meget robust,og ikke minst,det er også innbygd lys slik att du kan filme i mørket med det,jeg har en egen webside jeg viser stolt frem,der vil du finne bilder som jeg har tatt ut av filmene som jeg har tatt,men som sagt jeg bruker jo en jvc til dette formålet. hvis da ikke det er en eller annen som har en driver liggende og flyte da :!: for da kan jeg også bruke det jvc`n til mere fornuftige ting,vel håper dette ga deg det svaret du var på jakt etter

Venlig Hilsen:

Hunterx

www.rotekoppen.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...