allyse Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Er det mulig å endre oppstarten til linux (når teksten fyker nedover, registrerer ditt og datt) til litt kulere, eks et bilde, som det står loading på (ala Indenp. day (den bærbare maskinen til david) ) Eller noe sånt? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Takker:-) Vet du hvor jeg kan finne enda mer "kule ting" til Linux? Noen som vet hvordan jeg kan legge lyd/musikk til oppstarten? Mvh Allyse Lenke til kommentar
jean Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Lyd blir litt værre.. Eller, med støtte for lydkortet kompilert inn i kernelen går det josåvel, må bare få loadet og initialaised lydkortet tidlig i oppstarten.. Men hva skal du med det? Jeg mener, bruker pc'en såå lang tid på å starte da? Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 VÆ? halve morroa med linux er jo all den artige teksten! :wink: Bruk vesa framebuffer i kernelen så får du en kul pingvin under oppstart, oppe i hjørnet, det får holde :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå