mikaelt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg har denne koden: <script TYPE="text/javascript"> <!-- function dropdown(mySel) { var myWin, myVal; myVal = mySel.options[mySel.selectedIndex].value; if(myVal) { if(mySel.form.target)myWin = parent[mySel.form.target]; else myWin = window; if (! myWin) return true; myWin.location = myVal; } return false; } //--> </SCRIPT> <FORM ACTION="../cgi-bin/redirect.pl" METHOD=POST onSubmit="return dropdown(this.gourl)"> <SELECT NAME="gourl"> <OPTION VALUE="">Velg Sesong.. <OPTION VALUE="index.php?side=arkiv_04">2004 </SELECT> <INPUT TYPE=SUBMIT VALUE="Velg"> </FORM> Hva må jeg gjøre for å få mindre tekst? Kan jeg også skifte skrift størrelse. Endret 8. oktober 2004 av mikaelt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Marvil: Det der er en dropdown-meny... Angående rullegardinmeny er jo det kjapt og greit å lage i WYSIWYG-editorer, vil jeg tro. Orker ikke finne frem da jeg skal levere inn en deloppgave i et prosjekt i dag... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Marvil: Det der er en dropdown-meny... Pøh. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Marvil: Det der er en dropdown-meny... Pøh. Blabla... innlegg bestående av et ord og smiley osv.. blabla... Hmm.. Pøh? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det burde vel være mulig å style select eller option med CSS? select { font-size: 0.7em; } /* eller */ option { font-size: 0.7em; } Har egentlig ingen anelse, men det skader vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 select og option funker vel kun i CSS dersom de er definert i en klasse...?! Har det ikke helt klart i hodet nå, så en liten feilmargin må tillates Ellers mener jeg og huske at Adobe GoLive CS som editor kan hjelpe til med tekststørrelsen i slike menyer... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ellers mener jeg og huske at Adobe GoLive CS som editor kan hjelpe til med tekststørrelsen i slike menyer... GoLive? Hva er det for noe, skieppen Litt ot, men dog.. Endret 11. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva Adobe GoLive CS er? Det er en WYSIWYG-editor på lik linje med Macromedia DreamWeaver, bare mye dårligere. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva Adobe GoLive CS er? Det er en WYSIWYG-editor på lik linje med Macromedia DreamWeaver, bare mye dårligere. Hehe, jeg vet jo hva GoLive er for noe, var bare en liten intern spøk med debattanten over, o2mlab, en kamerat av meg skjønner du, som liker det fremfor Dreamweaver.. Og da skulle jeg poengtere at det ikke kan måle seg mot Macromedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå