Gå til innhold

CS source = maskinen av


Anbefalte innlegg

Når jeg sitter og spiller cs source hører jeg ett klikk i headsettet. Så skrur hele pcen seg tvert av. Noen som har opplevd lignende? Når dette skjer varierer veldig. Har spillt 3 ganger og dette har skjedd hver gang. Kan ta alt fra 10 sec til 15min.

 

Når jeg startet spillet for første gang fikk jeg beskjed om at skjermkortet mitt (6800LE) ikke var støttet. Valgte da å fortsette. Kan dette være årsaken? Har noen med 6800 spillt spillet?

 

Kan nevne at jeg her om dagen aktiverte 8 ekstra pipelines og klokket skjermkortet mitt. Tror dere dette kan være årsaken? Kan det føre til at pcen skrur seg av?

Har spillt en god del andre spill og kjørt 3dmarks mange ganger etter denne "tweakinga" og har ikke opplevd lignende før.

 

Kan jeg da utelukke at skjermkort modden er problemet?

 

forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å skru av pipelinsene og klokke ned kortet. Da opplevde jeg ikke noe feil etter ca en times spilling.

 

Tydelig at det er klokkingen eller pipelinesene. Merkelig at alle andre spill går fint da...

 

Har nå prøvd å sette på alle pipelines men ikke de ekstra vpene. Nå fungerer det også fint. Tyder på at det var enten vpene eller klokkinga som var årsaken.

 

både cpu og skjemkort er kjølig. Har 360W psu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...