kake_fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ja, da er det min tur til og få meg ny laptop igjen, den gamle A30 er donert til mutter`n så her er kriterene lett bør kunne kjøre NFSU greit rundt 15k batterikapasitet er ikke så vesentlig behøver ikke og følge med så mye software da jeg har lisenser til det meste Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) hei igjen! kom over denne hos multicom det er jo noen helt ville specs til den prisen? noen erfaringer med denne? vet at jeg vil merke forskjell mellom ibm og elitegroup men er den veldig veldig stor, utifra det mulicom sier skal den både være solid og lett? uansett her er linken Endret 8. oktober 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Mange som har den her på forumet. Søk litt og du vil finne utrolig mye info. Barbara.no har også gjort en test av den maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hadde heller gått for MultiNote CL 56 fra samme leverandør. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hadde heller gått for MultiNote CL 56 fra samme leverandør. ok, men har du noen spessiele grunner til det? Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Netshop 1557GLS+ (oppgrader til 1024 ram, 7200 RPM disk) Kjører BF vietnam max grafikk med bra fps Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Netshop 1557GLS+ (oppgrader til 1024 ram, 7200 RPM disk) Kjører BF vietnam max grafikk med bra fps oky skal se på den nå! er ikke det samme som psdata da? bare det at denne er litt mer for penga eller no? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Netshop 1557GLS+ (oppgrader til 1024 ram, 7200 RPM disk) Kjører BF vietnam max grafikk med bra fps oky skal se på den nå! er ikke det samme som psdata da? bare det at denne er litt mer for penga eller no? hey igjen! du jeg ser ikke valget med 7200rmp hardisk? må bare regne på prisen=) men er det noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sender du mail til netshop og ber dem sette inn en 7200rpm disk istedenfor er det ikke noe problem. Kosta meg 500 kr ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå